Inlägg från: Kotten7381 |Visa alla inlägg
  • Kotten7381

Fortsättningstråd för oss som hade BF runt jul 2009. Del 2.

Vilka sötisar!!!! =)

• Kotten7381
    Missvampiria skrev 2010-10-07 14:55:26 följande:
    Idag ramlade Tim ner för trappen! Jag med min förvirrade mammahjärna hade glömt stänga grinden! Fy så otäckt det var, men tack och lov så klarade han sig undan med en bula i huvudet, lite näsblod och blåmärken... Men usch så rädd jag blev!

Nu till lite roligare nyheter, om en timme ska jag iväg på introduktion med tränare på gymet. Äntligen ska jag börja träna! Är trött på den här sladdriga kroppen och dom 7 gravidkilon jag har kvar. Ska bli sååå kul!
    Fy, inte alls kul när de små gör illa sig....

Roligt att börja träna. Vet inte hur länge jag har sagt att jag ska göra det, men jag ids aldrig släpa iväg min tunga kropp!!! =D Hoppas det blir nån ordning på mig framöver också!!!
  • Kotten7381

En fråga:
    Är det någon av er som redan funderar på syskon till era små?!
    Jag känner mig lite dum som har dessa tankar, men börjar bli smått stressad över att vi kanske måste skaffa ett syskon till William. Jag vill inte att han ska vara "ensam barn", men vill än så länge bara ägna mig åt William.
    Min syrra fick barn i februari och är gravid igen nu...  Det är väl därför jag har fått dessa tankar kan jag tänka.

• Kotten7381

Nu tog det inte 8 år för oss, utan "bara" tre år och det gick ju tillslut den "vanliga" vägen. Men jag är lite rädd för att kasta mig in i allt igen, med allt vad det innebär. Speciellt rädd är jag för att det ska ta så lång tid och hur besviken och stressad jag kommer att bli då... igen!

• Kotten7381
    Sessan4 skrev 2010-11-26 22:18:18 följande:
    Nu börjar födelsedagarna komma.. kotten - Grattis till William Vore kul o få se lite 1 åringar efterhand
    Tack, tack!! Födelsedagen gick bara fint! Det blev tårta och mycket paket!!! =)
    Jag lyckas aldrig ladda upp en bild här, fattar inte vad jag gör fel. Men annars hade ni fått se...
  • Kotten7381

Här kommer äntligen en bild på min lille prins! =)
    Han har fått 4 tänder nu, och det roligaste som finns är att gå runt i huset och hålla i mamma eller pappas händer. Han går inte än... men som han håller på o tränar är det nog inte långt borta! =) Han är en tåtrippare, och går alltså bara på tårna!
    Jag har börjat jobba nu, 2:a dagen idag. Det var faktiskt kul att komma tillbaka till jobbet och verkligheten igen. Sambon är hemma och har insett att det är mer jobb med denne lille krabat än vad han egentligen trodde! =) De första två dagarna har de varit ute mest hela tiden och åkt pulka, det gillar William!!
    kram på er allihopa!
  • Kotten7381

Hej på er!

Vad spännande att så många har börjat fundera på syskon. Här har vi inte direkt pratat om det, men jag skulle väldigt gärna ha en liten till. Nu känns det dock väldigt bra med bara William, som någon skrev tidigare - det är härligt att vara mamma men också väldigt krävande. William har ett hemskt humör, så fort det inte går som han vill så blir han rasande. Det är härligt att se att han har SÅ mycket vilja, men också väldigt jobbigt. Det blir många fighter per dag...

Får se om jag lyckas lägga in nån mer bild om nån dag! =)

KRAM

• Kotten7381

Hej på er!
    Här kommer en liten hälsning från mig o William!
    Bilden är från när vi var i fjälls, riktigt härliga dagar med mycket korvgrillning o skoteråkning! =)
    Hoppas att ni alla har det bra!
    William har också varit förkyld, hög feber, hosta o tjock snuva. Han är fortfarande hemma med sin pappa, o har blivit jättepappig. Det är bara pappa som gäller nu för tiden!! Det är lite tråkigt... =( Men jag förstår honom!

Kram på er!
Svar på tråden Fortsättningstråd för oss som hade BF runt jul 2009. Del 2.