Fortsättningstråd för oss som hade BF runt jul 2009. Del 2.
Vilka sötisar!!!! =)
Vilka sötisar!!!! =)
En fråga:
Är det någon av er som redan funderar på syskon till era små?!
Jag känner mig lite dum som har dessa tankar, men börjar bli smått stressad över att vi kanske måste skaffa ett syskon till William. Jag vill inte att han ska vara "ensam barn", men vill än så länge bara ägna mig åt William.
Min syrra fick barn i februari och är gravid igen nu... Det är väl därför jag har fått dessa tankar kan jag tänka.
Nu tog det inte 8 år för oss, utan "bara" tre år och det gick ju tillslut den "vanliga" vägen. Men jag är lite rädd för att kasta mig in i allt igen, med allt vad det innebär. Speciellt rädd är jag för att det ska ta så lång tid och hur besviken och stressad jag kommer att bli då... igen!
jag ger upp, det blir bara "upload failed".... =(
GOD JUL på er!!!!!!!!

Hej på er!
Vad spännande att så många har börjat fundera på syskon. Här har vi inte direkt pratat om det, men jag skulle väldigt gärna ha en liten till. Nu känns det dock väldigt bra med bara William, som någon skrev tidigare - det är härligt att vara mamma men också väldigt krävande. William har ett hemskt humör, så fort det inte går som han vill så blir han rasande. Det är härligt att se att han har SÅ mycket vilja, men också väldigt jobbigt. Det blir många fighter per dag...
Får se om jag lyckas lägga in nån mer bild om nån dag! =)
KRAM

Lyckospeja: Stort grattis till +!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KRAM