-
-
Svar på tråden Fortsättningstråd för oss som hade BF runt jul 2009. Del 2.
-
Stor kram till dig Sessan4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Här står semestern snart för dörren o till hösten ska jag gå ner i tid.
Någon mer som kommer eller jobbar lite mindre just nu?
Jag funderar på om jag ska ta en föräldradag i veckan för att
behålla sgi, men jag vet inte hur jag ska göra. De dagarna vill man ju ha kvar också...
Hur funderar ni om ni är i samma sits??? -
Å fy så tråkigt Sessan :( Livet är jävligt orättvist ibland..
Kram på dig och ta hand om dig! -
Kramar till dig Sessan! :(
Jag jobbar 80%, jobbar ju som yrkeschaufför så jag jobbar lite knepiga tider.
Var tvungen att gå ner för att överhuvudtaget få träffa Cindy på vardagarna.
Så nu är det 13.15 - 20.00 som gäller för mig :)
Trivs rätt bra så, får mysa på med henne under mornarna.
Visst ekonomin blir ansträngd, vi kan inte spara barnbidraget som vi tänkte, men vi har hittat andra sparmetoder :)
Småpengar, jäkligt enkelt, man ser de inte och det blir pengar det med :) (lite OT)
-
Sänder en kram till Sessan
-
Tack söta ni!
Fy det är så hemskt att få missfall när man börjat tro på bebis.
Livet fortsätter trorts allt.
Kram -
Hej på er tjejer,
Här inne har det verkligen hänt grejer måste jag säga. Både av den tråkiga och den roliga sorten...... ingen nämn ingen glömd.......grattis till er som väntar tillökning och en BAMSE KRAM till er där det inte riktigt vill sig än.
Som ni vet så gjorde vi vi en IVF för ett tag sedan som inte ville sig. Vi lyckades dock få till 2 stycken 6 dagars emmryon till frysen som jag nu testat positivt på
Amy ska förhoppningsvis bli storasyster i mitten av mars. Är så glad och tacksam
-
Vad kul Grattis!!!Lumix skrev 2011-07-10 16:06:30 följande:Hej på er tjejer,
Här inne har det verkligen hänt grejer måste jag säga. Både av den tråkiga och den roliga sorten...... ingen nämn ingen glömd.......grattis till er som väntar tillökning och en BAMSE KRAM till er där det inte riktigt vill sig än.
Som ni vet så gjorde vi vi en IVF för ett tag sedan som inte ville sig. Vi lyckades dock få till 2 stycken 6 dagars emmryon till frysen som jag nu testat positivt på
Amy ska förhoppningsvis bli storasyster i mitten av mars. Är så glad och tacksam
-
Grattis Lumix!
-
Stort grattis Lumix!!!!!!!! =)
Här börjar vi också bli mer o mer sugen på syskon, men vi får se om det vill sig eller inte. -
Grattis Lumix!!
: