-
-
Svar på tråden Fortsättningstråd för oss som hade BF runt jul 2009. Del 2.
-
Jodå, det blev helt klart ett plus! Ska på inskrivning nästa tisdag på mvc, sedan blir det vul sista oktober! :D
-
Nu har jag inte varit här på ett bra tag men blir så glad att se att det går så bra för alla & att det är så många som försöker få syskon nu.

Vi var inne igår & planterade ett litet frö i min mage, så nu hoppas vi att det vill slå rot & växa sig stort, har TD den 24/10.
Lägger in en lista så att vi kan hålla lite koll på vilka som försöker med syskon nu & vilket stadie vi är i, skriv gärna in er.
Väntar på behandling:
Sprayare:
Sprutare:
Äggplockning:
Ruvare:
Waiting 4U: syskonförsök 1 TD 24/10
Gravida: -
Väntar på behandling:
Åh, spännande! Hoppas det tar sig! :)
Sprayare:
Sprutare:
Äggplockning:
Ruvare:
Gravida:
lyckospeja -
Grattis Lyckospeja! :D
Å lycka till Waiting :) -
Tackar!:)
-
Tack! :)
-
Hej allesammans! Stort grattis till dig och din graviditet Lyckospeja! Och jag ska hålla tummarna för er som är mitt uppe i syskonförsök!
Här rullar veckorna på i en rasande fart. Magen börjar se ut som en badboll och jag är redan i v.25. Mår faktiskt väldigt bra just nu. I början av graviditeten så mådde jag vansinnigt illa och dessutom så kunde jag inte kissa på två veckor (fick gå med kateter), men nu verkar det som att det flyter på
Jack är ännu lyckligt ovetandes om uppståndelsen och fattar inte alls varför mamma är tjock
Har era barn börjat prata ännu? Min verkar ha fastnat på "lampa" och säger inte så mycket annat mer än en massa lustigt på sitt egna hittepå-språk. Pappan i familjen är djupt orolig ha ha...
Sprayare:
Sprutare:
Äggplockning:
Ruvare:
Gravida:
lyckospeja
Bel, BF 1/2 -
Bel: Vad härligt att allt går så bra med magen nu! :) Här hemma snackas det på från lilleman men det är inte alltid lätt att förstå & det är som du säger mycket eget hittepå-spåk haha! :D
-
Åh vad skönt att vara av med illamåendet. Ser fram emot det själv. Mådde så illa igår kväll så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Usch... Det var nog värsta omgången någonsin under graviditeterna!
Elvira pratar också mycket, men det är mest konstigt pladder här med. :P Men några ord hon använder är: tyst (sagt det åt hunden en del), oj, wow, mamma, kaka, juice, pappa... -
Jag vill med säga grattis lyckospeja! Och lycka till ni andra som försöker!
Kul o höra från dig med Bel. Jag efterlyser lite mer rapporter från oss som är gravida :)
Är i v. 24 nu. Var hos BM idag och fick lyssna på hjärtat för första gången (ja, första för denna bebis då, men jag blev helt lycklig denna gång med :) ) Foglossningen fortsätter att kännas av, men inte alls så farligt som förra gången än. Ska få akupunktur och har börjat med gravidvattengympa "redan" för att försöka förekomma smärtorna eller hur jag ska uttrycka mig. Försöker ta en dag i taget och glädjas över alla gravidkrämpor som jag inte har, om ni förstår vad jag menar.
Förstår inte vad som menas med allt på listan, men skriver in mig under gravid iaf. För det begreppet förstår jag! :)
Väntar på behandling:
Sprayare:
Sprutare:
Äggplockning:
Ruvare:
Gravida:
lyckospeja
Bel, BF 1/2
Vi o lilla hjärtat, BF 7/2
: