• amorosa

Allergitråden

Vår dotter, snart 4 mån, har troligtvis mjölkallergi och jag är mjölkfri. Men det verkar som nåt mer är fel. Ska nu prova utesluta lök. Innefattar det även purjolök, vitlök och vårlök? Alla sorters lök alltså?

www.baby-langtan.bloggplatsen.se ♥Alice föddes 2012-02-08♥ På 7:e ivf-försöket gick det!
  • amorosa
    Trasan0606 skrev 2012-05-28 09:55:06 följande:
    Amorosa - äter du sojaprodukter och ägg? I så fall skulle jag ta bort det direkt och se om hon blir bättre. Det är mer troligt än lök...
    Tänkte mest att jag ätit ovanligt mycket lök de dagarna hon var extra gnällig...
    www.baby-langtan.bloggplatsen.se ♥Alice föddes 2012-02-08♥ På 7:e ivf-försöket gick det!
  • amorosa
    Trasan0606 skrev 2012-05-28 15:21:03 följande:
    Visst kan det vara så om det är tillfälligt du ätit lök. Ta bort nån vecka och se om det blir bättre.
    Är det då alla sorters lök?
  • amorosa

Jag blir galen... Det måste vara nåt mer fel än mjölkallergi med min lilla flicka... Hon är hysterisk i princip varje kväll/natt vid åtminstone ett tillfälle... Var börjar man? Vad finns soja i annat än sojaprodukterna från Alpro och ren soja? Kan det vara havreprodukterna? Någon som haft problem med proviva?

Hon är fyra mån nästa vecka.

Svar på tråden Allergitråden