Allergitråden

Hur ser astma indragningar ut?
Amanda har indragningar både i halsgropen och utåt nyckelbenen, men det blir inte så djupt som det blev sist.
Hur mycket indragningar kan de ha utan att man bör oroa sig?
Usch en sån hypokondrisk mamma jag blivit.
Var aldrig sån här med sonen men nu är jag verkligen nipprig.
Jag visade läkaren på bvc indragningarna herromdagen och han sa att det var normalt vid förkylningar och att hon lät bra på lungorna. Så jag tänker mig att det är jag som överreagerar. Men sist hon hade samma symptom så sa den barnläkaren vi träffade då att hon var tät i båda lungorna. Vi har varit hos läkare massor gånger pga att jag anser att hon har svårt att andas men de bara säger att hon har tunt brosk eller något sånt så vi har ju inga astmamediciner eftersom de säger hon itne har astma för att hon andas normalt på de tider vi har fått.
När hon var tät i lugnorna runt jul då hon även var förkyld och hade dubbelsidig öroninflammation så fick vi bricanyl orallösning och det har jag gett henne 3 gånger om dagen i 3 dagar nu. Ser ingen skillnad. tycker hon knastrar mer och mer när hon andas också. Låter lite mindre om henne när hon ligger och sover.
att jag aldrig skriver klart innan jag skickar iväg mina inlägg.. pust.
Hur räknar man andetag? Är ett andetag både in och utandningen?
älsklingen87: Du ska verkligen ha ett stort tack för hjälpen!
Ska ge det tills imorn, knastrar hon inte mindre eller om hon blir sämre såklart, så får vi åka till halmstad med henne.
Hur mår förresten ni nu?
Bättre?