LillSkruttet skrev 2011-02-17 21:00:46 följande:
ELI79: Hoppsan! Såg ut som en bild av hur Leo brukar se ut. Så såg han ut iväll också, om inte ännu värre.
Smart med eksemdagbok! Det har jag inte gjort. Vore kanske inte så dumt med tanke på hur svårt det ibland är att veta vad som är vad.
mithandril: När jag började misstänka mjölkallergi så reagerade mamma bara med att surt säga: Jaha, ja jag kan då inte laga någon sådan mat.....lite snorkigt så där. Idag när jag ringde och talade om att allergitestet visat div allergier så var hon betydligt mer mottaglig. Då var det mer att ja, då får man ju försöka hitta bra recept så man vet att man ger honom rätt saker....
Var lika när jag började tycka att han var gnällig och kände att det var något konstigt. Min mamma var på en gång på mig och sade att men han är ju sååå snäll och glad kille. Jo, när någon ständigt ger honom upmärksamhet, men när det aldrig går att lägga ner honom på golvet utan att han tokskriker eller gnäller, eller kvällarna när det var skrik och gnäll trots att han fick vara i famnen hela tiden. Fanns inte en suck att kunna se/höra något på TVn...
Visst, jätteglad kille.....NOT!
Är det inte alltid lite sådär.. alla säger att min dotter är så go och glad. de är bara de som träffar henne riktigt ofta som ser hur bökig och grinig hon faktiskt är.
tråkigt när ens egen mamma inte tar en på allvar, skönt att hon iaf ändrade sin inställning lite nu när det är konstaterat! Hoppas det kommer gå bra för er nu när ni vet!
Miralicia: Ja, och jag har ju inte tänkt att aldrig låta henne äta mjölk. förr eller senare måste jag ju få hjälp av läkare hur eller hur.

tänkte bara börja för att försöka bevisa det eftersom de inte tror på det.