• jooh

Provera/Pergotime 2 fortsättning...

Mimmi86 skrev 2010-06-21 21:53:22 följande:
    Jo jag är kvar här... Har knaprat klart min prego kur... =)
    Vi kör på varannan dag mys här, allt för att inte missa ÄL! hehe... OM man får det vill säga...

Ni som verkligen fått ÄL med prego... Har ni kännt av det??? Känns det som en normal ÄL, alltså man får ont och så... eller blir vissa "symptom" fria...?
    Jag har ätit 3 pergo kurer, första enkel sen två dubbel, nu den här omgången valde jag att ta ett uppehåll o hoppades på att de kanske skulle bli äl iaf.
    Köpte älstickor o började testa på dag 11 (visade svagt streck helatiden) o på dag 17 fick jag en "spontan" äl!
    Testade kl 21 dag 16 o då var strecket nästan precis lika starkt som kontrollstrecket, dagen efter kl 6 och 11 (testgalen) så var de fullt utslag! Blev såå glad!
    Det var första gången jag använde stickor o de var verkligen värt det, så himla skönt o veta hur de ska kännas o bara veta NÄR!
    Så nu känner jag igen alla symtom när jag ser tillbaka på tidigare gånger :)
    på kvällen där dag 17 fick jag iaf ganska ont o hade de nåra timmar, sen dagen efter fick jag ont i brösten som jag brukar få, annars var de inget mer direkt.
    Nu ska jag bara försöka stå ut tills jag kan testa...hur nu de ska gå :/
    Lycka till alla
  • jooh

Jag har blivit gravid! :)
    åt tre pergokurer, en enkel o två dubbla, gjorde sen ett uppehåll o mådde så bra jämfört med då jag åt pergo, inga svettningar eller biverkningar överhuvudtaget.. märkte så stor skillnad! Och gravid blev jag :)
    Kanske värt att testa för fler... LYCKA TILL alla!

• jooh

Tack!
    Nej ingen egen äl, men jag fick det av varje pergokur.. Men pergo kan ju påverka flytningarna o så också vilket ju lär göra de ännu svårare o bli gravid..

Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...