Inlägg från: desi |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaffedraken)

    Vi ska hyra film hjälp oss!

    Det e så att våran dotter ska sova hos sin farmor inatt och vi ska en kväll o natt för oss själva för att inte glömma bort varandra. Vilket jag tycker att alla föräldrar borde göra ibland. Så nu till saken vi ska köpa hem massa gott och mat och sen ska vi hyra film .
    Men vi vill verkligen ha riktigt bra filmer! En skräckis ( man ska verkligen hoppa upp i sambons armar) & En komedi . Så snälla ni som e filmälskare.. Vilka filmer är verkligen dem bästa! Kom me massa förslag !

    Tack på förhand /dea

  • Svar på tråden Vi ska hyra film hjälp oss!
  • Anonym (Kaffedraken)

    Min bästa väns bröllop & runaway bride har jag redan sett.. Några nyare filmer vill vi se..
    Men Gothika tycker jag verkar riktig skräck genom att ba titta på omslaget..

    fler?

  • Anonym (Kaffedraken)

    det är 900 inloggade och ingen vet några bra filmer? hmm

  • Anonym (Kaffedraken)

    anniea- haha white chicks va grymt rolig såg den sist när vi kollade på film ..

    gothika.. kanske ska ge sig på den nu ikväll .. e den verkligen så vissa förklarat för mig att man blir riktigt rädd..

    kom gärna med mer förslag..

  • Anonym (Kaffedraken)

    det blev dom 2 senaste wallander filmerna.. sen stod vi mellan gothika och the forgotten. men jag tykcte det forgotten verkade intressant men jag skulle valt gothika för the forgotten va verkligen en klurig film . Nån som sett den mer?

Svar på tråden Vi ska hyra film hjälp oss!