Inlägg från: snoozen |Visa alla inlägg
  • snoozen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjuvkikar ibland i eran bildtråd för att få inspiration, alltid lika fina kläder (och barn )
    Fyndade lite på den här sidan (ej min butik!!) idag, tips:

http://www.minodino.se/Shop/Index.php?sArtModelId=

Älskar rea o fraktfritt
    (står slutsålt på en del men ändrar man storlek så dök det upp lagersaldo)

• snoozen
    snoozen skrev 2010-05-01 14:49:54 följande:
    Tjuvkikar ibland i eran bildtråd för att få inspiration, alltid lika fina kläder (och barn )Fyndade lite på den här sidan (ej min butik!!) idag, tips:www.minodino.se/Shop/Index.php?sArtModelId=www.minodino.se/Shop/Index.php?sArtModelId=www.minodino.se/Shop/Index.php?sArtModelId=www.minodino.se/Shop/Index.php?sArtModelId=Älskar rea o fraktfritt (står slutsålt på en del men ändrar man storlek så dök det upp lagersaldo)
    Men vad knäppt, vart bara samma Jaja, kika under rea så ser ni!
  • snoozen

Hej,
    har för mig att softshelljackan är liten i storlek, någon som vet? Min kille är 105 cm, ska jag då ta 110 eller tom 116?? Tips någon?

• snoozen

Har jag fattat rätt att höstens luvfleece är små? Ska jag ta 110 eller 116 till en kille på 105 cm?

• snoozen
    Busbellan skrev 2010-08-12 11:52:40 följande:
    Jag tycker INTE dom är små
    Vår 110 är nästan precis lika stor som den gamla lila/gröna i 116
    Oj, undra om det skiljer sig från jacka till jacka då? Han har ju rätt lång överkropp så jag får nog köpa 116 då? Hmm, svårt!
  • snoozen
    Busbellan skrev 2010-08-12 12:02:07 följande:
    Tycker med du ska ta 116, vi har 110 till Ella som är strax under metern
    Ja, jag tror det med! Tack för svaren! {#emotions_dlg.flower}
  • snoozen

MOLO´s mössa Rain, är den normal i storlek? Räcker 3-5 år till en snart 4-åring med stort huvud? 6-8 år låter tokstort Men det kan ju skilja sig så mycket bland alla märken!

• snoozen
    Stormis skrev 2010-11-05 09:08:36 följande:
    Menar du den från förra året i pösig mössmodell? Då ska 3-5 år räcka för de var tsora i stl. Årets bör du gå upp i stl på då de är mindre.
    Tack! Ja, det är årets så då provar jag att köpa den större
  • snoozen

Smultronhjärta- Stort tack för tipset om Rustatapeten (den med tidningstrycket) !! Nu finns den på våran ena köksvägg, såå snyggt!

• snoozen
    DeniZeus skrev 2011-04-24 21:46:19 följande:
    Hej! Gör ett försök här hos er. :) Jag köpte i helgen två par byxor till min dotter som jag blev stormförtjust i. Hur sköna som helst. Hittade dom i en butik som skulle stänga men inser nu att jag vill ha fler i andra färger. Det står "Pippi" på dem och vad jag förstår så ska det vara ett danskt märke? Ni kanske vet någon webshop som säljer dessa kläder? Har försökt googla men iom att jag söker på Pippi så kommer mest Pippi Långstrump upp ;) Tack på förhand!
    Barnens Hus säljer Pippi (otippat men så är det ) Har bara haft bodies, men de har varit grym kvalite, supermjuka!
  • snoozen

Ängeln83- Åh, vilka fina Småfolkströjor! Är sugen på den ena till min minsting, hur tycker du att de är i storlek nu?Han är 87 cm lång nu, och med lite mage Har sålt bort en del äldre från Småfolk i storlek 86-92 då de var på gränsen.

• snoozen
    Lilla Ego 07 skrev 2011-07-10 21:20:28 följande:
    Japp. Fick också bara lite i rabatt. Skrev en kommentar att jag inte vill ha någon order om jag inte får det priset som ska vara
    Så gjorde jag med men har inte hört något än om den nya summan. Har du det?
  • snoozen
    Lilla Ego 07 skrev 2011-07-11 14:23:56 följande:
    De ringde mig för ett par timmar sedan. Var ett par byxor som inte fanns. Sen hade jag råkat lägga en hood 110 i korgen också och den fanns inte heller men den skulle jag iaf inte ha Glad vet inte hur jag tänkte där :)

Hon sa att det självklart var 50% det vara bara det att webshoppen strulade till rabatten men att det kommer vara den rabatten jag ska ha på fakturan jag får hem. Jättetrevlig var hon!
    Härligt att hon var tillmötesgående! Sånt gillas! (inte min butik så klart)
    Hmm, undrar om jag kan hoppas att allt mitt fanns så Obestämd Eftersom hon inte ringt mig? Ja ja, det visar sig!
  • snoozen
    H o p e skrev 2011-08-25 23:10:48 följande:
    Hej, tråden, vart har alla tagit vägen i den här tråden. förr skrevs det hela tiden nu bara sporadiska inlägg och bildis händer det inte mycket i. Det var så kul att se alla era fina kläder ju

De har en egen intern/stängd tråd.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17