Vi som shoppar danska barnkläder del 17
hallå alla glada !:=)
finns det nån här som har den underbara dockusfilten till övers?? eller hur man får tag i den? snälla gulliga maila mig isåfall på hella_849@hotmail.com .
ha det så bra!
hallå alla glada !:=)
finns det nån här som har den underbara dockusfilten till övers?? eller hur man får tag i den? snälla gulliga maila mig isåfall på hella_849@hotmail.com .
ha det så bra!
nää stackarn!:=(( hoppas hon får en ny snart! meeen har du en dockhusfilt som ligger och i princip dammar??? *gråter* jag vill åxå köpa den:=((
åhhh, va avis jag är på er som kan ta er dit:=(( finns ingen man kan maila eller så för att kolla om det finns nån sak man behöver? ja lite långsökt, men man griper ju efter varje halmstrå när man är från norrbotten:=)
finns det inga danska sidor att handla på?
jag hittade en sån sida, men dom flesta var borta:=((
jag skulle nästan tom köpa en dockhusfilt för nypriset, så mycket vill jag ja den:=((
men men, jag hittar väll den nångång, måste ju ha gjorts i ett x antal st:=)
ja hoppas ni tjejer hittar det ni söker på salgen!:=))
ja vi får hoppas på det, bara vänta och se:=)
Hej!
jag måste få fråga er *experter* på området:=)
jag har ett bud som ska handla lite på salgen åt mig, men på söndagen, är det då 50 procent på allt?
finns det tagts i storlek 154? vilka print brukar finnas? läste att popcorn finns nog inte, kan dockhusprintet finnas? priser?
snälla gulliga om ni vill svara så jag vet vad jag kan köpa:=)
Tack.
blir som ett lotteri varje gång då:=)
men det är ju oftast fina saker dom har kan jag tänka mig..
Tror ni att det kan finnas mycket filtar? brukar dom ta slut fort?
jag ska inte handla föränn söndagen, tror ni att det finns några kvar då?
nån som vet om filten ministar eller vad den heter finns i nån webshop? den är väl regnbägsfärgad med små stjärnor på ena sidan
En vän till mig letar febrilt efter dockhusfilten, ska säga henne att det är nån här som frågar:=)
nån som vet eller rent av har molos filt med små stjärnor på ena sidan och regnbågsfärgad på andra?
snälla inboxa mig i så fall!
efterlyser igen filten girly rainbow! snälla maila mig eller skriv i gästboken! hella_849@hotmail.com.
jag skulle bli såå lycklig om nån hade en till salu!!