• Elvipa

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Har någon haft Molos mössor Itzak? Är de bra? Sitter de kvar?

• Elvipa

Jag hade frågat också tidigare men inget svar fick jag. Ingen köper dessa mössor, bara overaller Flört

• Elvipa

jag vill ha minst 4 molo overaller när jag ser dem. Men hag har redan en så jag får inte köpa nu. Men jag kan välja till nästa vinter och hoppas på en bra rabatt. Jag gillar den nya overallen Hopper som kostar 2499 kr. Det var som hittat!!!

• Elvipa
    backi2008 skrev 2011-08-11 21:13:44 följande:
    Någon som sett årets Molo overaller i butik? Hur skrikit grön är den gröna? Hade hoppats på en fin grön, typ mossgrön färg. Sonen har önskat sig en grön overall i år men på bild ser den hemskt lysande ut
    har inte sett men tycker att den gröna overallen är fin ändå. Barn syns i dem så att förskolepersonal har mer koll på dem. Har haft en rainbow i vintras och personalen var så glada att min son hade en så bra overall. Även när det var mörkt så visste de var han var någonstans.
  • Elvipa
    Dolphin skrev 2011-08-15 10:07:24 följande:
    Ni kanske kan hjälpa mig som aldrig haft Molos overall tidigare, min son är ca 86 cm lång nu och smal, vilken storlek bör jag ta i overall till honom? 92 eller 98?
    92 skulle jag välja.
  • Elvipa

Jag vill ha 4 st molo overaller för att de är så underbar fina!  men tror inte jag blir friskförklarad här hemma. Äger bara 2 för tillfälle och en av dem är regnbåge. Har haft den förra vinter och är mycket nöjd.

• Elvipa
    lillronya skrev 2011-09-16 22:46:56 följande:
    Ja vi har ett par turkosa som vi använt jättemycket så nu blir det gröna.
    Elvipa skrev 2011-09-16 22:40:08 följande:
    Jag vill ha 4 st molo overaller för att de är så underbar fina!  men tror inte jag blir friskförklarad här hemma. Äger bara 2 för tillfälle och en av dem är regnbåge. Har haft den förra vinter och är mycket nöjd.
    Vad man VILL ha och vad man BÖR ha är oftast inte samma sak.
    Tur man har många barn så att man får shoppa mycket.
    hmm det kan vara en lösning, ska föreslå den till mannen. Flörthan kommer att stänga in sig på rummet är jag rädd för.
  • Elvipa

Har en fråga till er experter. Vågar man vänta till rea på pompdelux eller ska man handla redan imorgon för att inte missa de godbitarna?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17