Inlägg från: etindris |Visa alla inlägg
  • etindris

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej Alla

Jag vet att ni har diskuterat det här förut så jag frågar igen. Jag är galen i barnkläder och köper och säljer en massa. Nu funderar jag på hur det är med skatter på detta. Vet att ni diskuterat detta förut och skulle bli jättetackasam om någon vill svara på min fråga. Har riktig ångest just nu!! SÅ PLRASE någon stilla min oro

Fick hem katvigs velourklänning idag, oh my good. Í´m in loveHjärtaHjärtaHjärta

• etindris

Åh tack Liljan då är det ingen risk går ju mest minus känns det som. Då kan jag fortsätta på samma sätt ett tag tillSolig Du räddade min frdag. Blev jätteorolig ett tag

• etindris

Måste fråga förra sommaren hade min dotter massa fina molo klänningar och i år har det kommit ett par som jag köpt men inte så många. är det någon som vet om det kommer fler? och ännu bättre vet någon hu de ser ut?

En fråga till den fina lila klänningen med pärlhalsband på som finns i bildråden såg att den fanns på babyshop men inte i min storlek har letat runt lite men hittar inte den någon som sett den någon annanstans?

• etindris

Toppen tack, ja de är underbara de klänningarna

• etindris

Godmorgon
    Ni som köpt de nya fina wct byxorna från Nova star. Hur är de i strl? Vilken strl ska man ta till en kraftig tjej på 92 cm? och smal kille på 102 cm. 92 och 104 eller. Är de rosa i fin färg?

• etindris

ninmid: tack för tipaset nu har jag shoppat finfina kläder till båda barneSolig

• etindris

Violatricolor: det blev en hel del faktisk då jag enbart köpt lite pop nu på rea och li "billigare" kläder denna höst. J

Jag köpte till sonen på 4 1/2 år

Molo vargtröja
    Molo uggletröja
    Molo biltröja
    Svart vitrandig NS tröja
    Blå NS jeans
    Camolflerade fodrade NS byxor
    Från Bus och rackartyg blev det Molos tröja med brandbilar

Tindra fick
    Molo regnbågsklänning
    Molos disco klänning
    Molos raindrop klänning
    Molos blommiga höstklänning
    NS rosarandig klänning
    Från busoch rackartyg Knappis Alps
    Förra veckan hade Lucky little me någpt erbjudande med 20% och då köpte unicorn klänningen från Molo också

Ja som sagt det blev en hel del men nu har jag köpt det vi vill ha och kan ta det lugn och inte "leta rea!"Demon

• etindris

Emeli Johanna: jag har mailat dig har en flicka som drar dom storlekarna och skulle verkligen bli glad för lite hjälpHjärta

• etindris

Någon som vet hur katvigs velourkläder är  i strl?

• etindris

Någon som vet vilken butik som tar in mycket småfolk?

• etindris

tack, letar klänningen med katter på tror den är nyinkommen:) underbart fin tycker jag. Vet du vilken storlek jag ska ta på en tjej som är 96 cm lång, 98-104?

• etindris

Stora E och Lilla E: tack hittade den hos småtting, underbar:)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17