Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God kväll!

Jag sitter här och är lycklig över att jag ikväll faktiskt kan se Idol utan att ha det inspelat dvs jag jobbar för en gångs skull inte sent

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2010-11-19 20:15:21 följande:
    Härligt! Skönt att vara lite ledig någon gång
    Japp- galet vad mycket folk det kan samlas på ett och samma ställe! Fast jag känner mig inte särskilt ledig ändå med tanke på att jag ska infinna mig 06.00 imorgon igen

La ut en länk tidigare idag på FB- Kalle Anka goes Gekås
    img16.imageshack.us/img16/6536/rttadullared2.jpg
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Everlonn skrev 2010-11-20 14:53:01 följande:
    Smuuultron! 

Jobbar du imorgon?Drömmer  Ingen mening att springa och leta efter dig om du inte är där  
    Näääe- jag har mängder med skolarbete som släpar efter pga Gekås så jag har EN ledig dag att göra tre veckors jobb på imorgonTyst Dessutom har min granne tydligen "pokerkväll"- jag skulle snarare kalla det superduperfestSkrikandes

Synd att vi inte träffas dock även om jag är glad att slippa stället
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Everlonn skrev 2010-11-20 19:04:17 följande:
    Vad synd, jag och Lawoman ska dit Vet inte om jag tycker det är spännande eller skrämmande
    Efter att ha jobbat 6-15 idag så tror jag nog att du kan ställa in dig på skrämmande mycket folk och spännande aktivitet på leksaksavdelningen
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    H I L L A skrev 2010-11-20 19:27:18 följande:
    Kommer ni vara där när de öppnar ?

Vi ska åka nästa söndag.Tyst Enda dagen vi får barnvakt till alla kids.  
    Alla som ska åka dit inom två-tre veckor rekommenderar jag att hänga på låset för att sedan handla effektivt i tre timmar (dvs börja på leksaker) och därefter komplettera i all trängsel!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    H I L L A skrev 2010-11-20 19:32:28 följande:
    Japp, precis så vi tänkte. Hänga på låset
    Vet du vad Nintendo ds XL kostar ? 
    Perfekt tid Ingen aning men ett Ds light kostar 1299 eller 1199 tror jag..Kollade på det idag men inser att jag visst inte har någon koll
    Everlonn skrev 2010-11-20 19:33:18 följande:
    Det lät ju upplyftande med tanke på att vi tydligen kommer 1-2 timmar efter öppnandetObestämd
    Nope,åker du buss så kommer du med resten av anstormningen . Jag hoppas för din skull att det inte är någon kö in... Med tanke på vädret så kan det bli mindre folk än "vanligt" imorgon
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    H I L L A skrev 2010-11-20 20:33:01 följande:
    Oki, låter billigt
    Jobbar du nästa söndag ? Drömmer 
    Japp! Nästa söndag står jag där i min blåa tröja tänkte faktiskt på det så sent som idag...det finns i n g e n som klär i Gekåsblått...inte ens Morgan
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    H I L L A skrev 2010-11-20 20:47:08 följande:
    Nice Då kanske vi ses Är du på gardin avd ?
    jaaa jag står någonstans på hemtextil!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

På tal om julklappar så såg jag idag ett roligt golvpiano som vi nog ska köpa till barnen- känns lite som filmen Big ju (ni vet..Tom Hanks -eller är jag gammal och ute nu igen?
    Sen vill Max själv ha ett prickskyttespel- wild west
    Ni som inte har små barn som kan sätta i halsen kan ju köpa kulbanor
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/ jag vågar inte eftersom Lova höll på att stryka med förra veckan pga en plastbit

Aquadoodle är dessutom roligt! Lurar på att köpa det också

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17