Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-03-19 09:41:52 följande:
    Tacos önskades det av vissa här.
    Det blir det dock inte för det vill jag inte utsätta Ns mage för idag.
    Dessutom är jag så nojig så jag vill inte äta sånt som jag tycker är jättegott när det finns en risk att jag måste kräka upp det.
    Smultronhjärta skrev 2011-03-19 09:25:14 följande:
    Kycklinggryta är jag själv väldigt sugen på
    Åh det är gott!
    Fast det åt jag två gånger förra helgen.
    Bra tänkt! De lutar nog åt något kött här. Tacosallad bjöd jag honom på härom kvällen
    080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3
    Ocikatten skrev 2011-03-19 10:18:35 följande:
    Ja, jag undrar oxå hur Smultron lyckas! Nån nackdel måste väl karlsloken ha??
    Fast jag tycker det är väl förunnat alla som lyckat hitta nån som assisterar lite i köket...
    Jag har funderat på nackdelar lääääänge... å den enda jag kom på va väll den hon själv nämde idag, att han ibland jobbar helg och hon missar sin obligatoriska lördags sovmorgon  
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2011-03-19 10:32:25 följande:
    Ja var sjunde helg måste han faktiskt vara på sjukhuset..dock har han lovat mig att vi ska göra vad jag vill nästa helgDrömmer
    Annars så är det väl inte såå många nackdelar..ja,jag inser faktiskt att jag har det rätt bra

Tillbaka till danskt-visst letar Choklad ff efter regnbågefilten?
    Fast jag ska väll inte klaga jag heller. Min man gav mej en rejäl utskällning och en låååång predikan om vad livet skulle innehålla. Han avslutade med att säja: - Jag tjänar bra med pengar på ett jobb jag trivs med samtidigt som är faktiskt är hemma en hel del. Så sluta jobba och gör saker du tycker är roligt istället!

Jag sa då upp mej men började på nytt bara 2 dagar senare, nu är de jobbet lite osäkert då en del barn har förtur till min tjänst. Hans enda kommentar på de va: - Men tänk så brun du blir om du ska va ledig hela sommaren
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2011-03-19 11:33:10 följande:
    Och vad mycket vi kan träffas då!
    Tycker det är trist när du jobbar varenda dag.
    Ja tänk! Lite lyxigt blir de allt Fika, sola, bada, leka lekplats!! Sååå himla roligt!

Min enda hake här är ju att jag och min kropp inte är överrens... man blir ju itne brun om man inte solar, och man kan inte sola med kläderna på....
  • 1 och 1 är 3

Hoppar in en snabbis innan det är dags för saga...

Har mått lite små dåligt senaste veckan då jag trodde min anställning tog slut den siste maj...

Idag kom jag till jobbet, men samma lite tråkiga inställning då jag trivs sååå himla bra på denna arbetsplatsen. Iaf så kommer en kollega framtill mej ganska så direkt och säjer: - Jag har löst ditt jobb, du får mitt ett tag......

Hon ska ha bebis i sep och efter överläggning med chefen så kom dom framtill att jag är den bästa för hennes tjänst, jag finns redan i företaget, jag är pigg och glad och har viljan att lära Stenen släppte från mitt hjärta! Jag har iaf garanterat jobb till hösten 2012, LYCKLIG!

När jag sen kom hem kastade jag mej in på skatteverkets hemsida, DUBBEL LYCKA och jag längtar som F*N rent ut sagt till midsommar!

• 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-03-21 19:01:04 följande:
    Åh grattis vad roligt!
    Både till jobbet och skatten

Jag blev med rätt nöjd
    Tack! Känns som sagt jätte skönt! Dessutom kommer jag kunna styra mina tider lite själv då detta är ett mer kontorsjobb än det jag har nu i reception/växel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17