Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-08-19 16:06:51 följande:
    Ja posten hade inte hämtat hennes paket så alltså kunde de ju inte leverera dem.
    Kristyr skrev 2010-08-19 16:01:08 följande:
    svarta med guld verkar finna överallt i sthlm.. många butiken i södra sve som hade den med...
    Ja den verkar det finnas gott om. Men det ska ju vara håååååsa. Gör den det?
    Står på stadiums hemsida att den finns i Helsingborg, men vi ringde för att lägga undan en och då hade de ingen.
    men åååååååhhhhh vad dumt att inte lagersaldot stämmer isåfall..
  • Kristyr
    Jen80 skrev 2010-08-19 20:37:23 följande:
    450 kr kostar den... kanske någon som redan skrivit det ...

Usch, fick mitt första negativa omdöme på Tradera idag. Usch, sånt känns ju inte alls kul. Och jag brukar alltid vara så noga i mina beskrivningar. Fast nu skrev jag fint skick och då menar jag ju inte nyskick. Det var en NS-hood (den blå, nästan gråblå som man trär över huvudet och röda band). Typ tvättad kanske 2 gånger och inte använd särskilt mycket. Inga fläckar eller nåt, men kanske ser lite utvättad ut vilket den gjorde när jag köpte den... Så det blev iaf negatvit... hmmm..
    negativt för det? eeeeeeh då är man banne mig hård. Inte befogat tycker jag. Du borde fått sämre på beskrivning eller nått fast förs borde ju personen kontaktat dig kan tyckas.
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-08-20 11:42:56 följande:
    Hej hopp

Här har vi riktigt höst mys väder idag, kallt men soligt , kanske kanske det blir premiär för lurvoverallen på Meja idag

Gick igenom Mejas garderob och insåg att hon inte har en enda bodysuit , har funnits allt för fina klänningar och så men nu ska jag nog bunkra lite innan hon blir för stor för dom
    Mest Katvigs som lockar, nån sida med bra rea? Beställde just den gul/rosa från Funky.
    LLM de hade många stl kvar när jag kollade för ett tag sedan..
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-08-20 12:01:20 följande:
    Ja där fanns ju den grå/rosa, känns lite tråkig dock.
    Men åååh va sur jag är över att rosa/grön inte finns i suit, så fina färger ju.

grå/råsa fiin

milkmilla?

mylittleztore? (dyr frakt för bara ett plagg kanske?)

• Kristyr
    Lilla Ego 07 skrev 2010-08-20 20:29:12 följande:
    Hej i tråden.

Ingen här inne som varit på nyöppnade butiken Sigge&Juno ? De hade invigning idag och även imorgon och skulle ha fina erbjudanden stod detGlad Tänkte om någon visste vad det var för erbjudanden.
    nix är lite sugen, men orkar mig nog inte in..... skulle vara intressant och veta vad det är för erbj.

Kanske kan åka dit sedan när busen har börjat hos dagmamman..
  • Kristyr
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-08-20 18:56:41 följande:
    Fick hem Katvigs lila/gula kläder idag...Usch, vad besviken jag blev! Den gula är ju inte alls en sån där fin gul som jag sett på bilderna...Mer åt det neongula hållet och det gjorde sig inte riktigt.
    Nåja, jag får shoppa andra märken i höst istället, var ju just den lila/gula jag ville ha!
    nejje! Är det inte så där solgult? då blir jag tveksam om jag ska köpa nått sånt... men vad trist. Hade sett fram emot det lila/gula..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17