Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

jompa skrev 2010-11-21 20:48:08 följande:
    Måste fråga, tycker ni att era barn lekar mycket med sina leksaker? Är på sina rum och leker?
    Mina gör det sällan tycker jag, vissa få saker som de leker med jämt men annars är de mest där vi är, i köket eller vardagsrummet. De gillar att rita, lägga pärlplattor och självklart kolla på film.

Känns lite tråkigt att köpa massa leksaker när de aldrig leker med dem.
    Japp- mina ungar leker dagligen med sina leksaker på sitt rum,vi har dock rätt mkt leksakerDrömmer. Jag har iofs konsekvent vägrat att man får släpa ut allt så de har fått bli därinne

Nu lurar jag på att ge Max en tv med dvd inbyggt så att jag kan få tillbaka min tv också
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-11-21 21:53:16 följande:
    Gokväll brudar!!!

Min dator strular massor just nu.... TROR att snälla "pappa" fått rätt på den nu, har surfat lite från mobilen men kan inte citera där, störigt!!

Iaf så får jag liiite stressig mage när ni pratar julklappar. och att en del av er redan är klara! Shit! Jag har köpt EN julklapp, på idaT salgen Till Ts kusin, men resten återstår...

Busbellan: vi tog IKEA idag tillsammans med hälften av smålands befolkning, kom ut där enbart 400 kr fattigare! Drar hemåt i morgon kring lunch.

Smultron: Vad tror du om gekås 13 el 14 dec? Eller  20? Vilken dag är bäst?
    jag tror isf på tidigare
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2010-11-22 21:00:49 följande:
    Det förstår jag, sånt är enormt störande, gått i nån skola ihop kanske?
    1 och 1 är 3 skrev 2010-11-22 20:52:39 följande:
    SOM jag stavar idag då... SORRY!!

OT tjejer men vad har ni för vinterjacka till er själva? Jag har haft samma länge nu och funderar på att införskaffa en ny.....
    Puffar lite här, är också på jakt efter en ny vinterjacka, går just nu runt i en gammal jacka som gått igenom två graviditeter och är lite uttöjd om magen Köpte en kort modell på Vero Moda men jag vill nog ha lite längd ialla fall.
    Här finns många fina jackor
    shop.elvine.se/system/search/search.asp&c=120
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-11-24 19:16:02 följande:
    syns redan i webbshoppen............mycket fint
    jag är allra gladast för att babyklänningarna åter kommer i enkelstorlekar
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2010-11-26 19:09:18 följande:
    Godkväll!
    Det är jag med.

Hur var salgen idag då?
    Den var väl skapligt dyr måste jag sägaObestämd

Fanns i princip inga leggings, eller ja iaf inga som man hittade matchande tröja till (förutom ett set som jag fick tag på) Höjda priser, inga mössor,ingen velour nästan. Jag köpte knappt något ord. pris (7 plagg) en massa stövlar, finfin overall, cykelhjälm men däremot en hel del fynd på 2 sort.
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2010-11-26 19:15:13 följande:
    nu kan du inte sega flera dagar med bilder bilder nuuuu
    lillronya skrev 2010-11-26 19:17:12 följande:
    Låter som att du fått tag i en hel del fint iaf.
    Vill se.
    Hade gärna fotat- dock har maken sålt objektivet Får se om jag kan fota med mobilen imorgon
    Kristyr skrev 2010-11-26 19:17:33 följande:
    åhh vad trist..
    Du fick en långärmad tröja(lilagrön( till A, en grå/turkos och en grön minapple t-shirt, ett par lila/gula leggings, ett par rosa/lila(?) leggings, en lä rosa/rosa, en lila/eggplant långärmad till E samt en lila miniapple till henne. Fick köpa det som fanns att tillgå i diverse storlekar
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-11-26 19:28:09 följande:
    Låter som att min salgpåse ekade tom, men tusen tack för att ni tittade åt mej iaf!!! Smsade stormis men utan svar, skönt att höra att ni kommit hem oskadda iaf, vägarna e väll inte dom bästa!?
    Du, din påse är underbar! Fanns massa fint i flick i din storlek
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-11-26 19:31:44 följande:
    Det blir  bra Hjärta trist att det var så dåligt bara.. då känns inte katvig salg tyvärr nått att satsa på Obestämd
    nope- detta var nog troligen min sista..vågar ju inte säga aldrig
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Oavsett så är jag ännu en gång glad att jag har en tös- annars hade jag kommit hem med ytterst lite
    Duktigt stolt att jag inte köpte en enda suit!

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17