Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2010-11-26 19:40:40 följande:
    Fast 4 par gummistövlar kanske borde dra ner den braiga känslan, har köpt stövlar på varenda salg..hur många par behöver ett barn??Drömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Everlonn skrev 2010-11-26 20:28:52 följande:
    ÅÅhhhhhhhhhhhhhh fanns dom gröna och rosa?? ÄÄÄlskar dom!!! Fanns dom inte i Bus storlek? Vill du bli av med dina?Drömmer 
    Jag har dålig koll på vilka du fick faktiskt,det fanns många stövlar...jag köpte visst något mer som inte kom med på bild- jaja roligt hade vi iaf
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-11-26 20:31:11 följande:
    Ja, hade jag vetat att det var ok hade jag ju kunnat köpa fler . Sugen på bilder
    Jisses vilka ambitiösa bilder du fick till
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Everlonn skrev 2010-11-26 20:42:44 följande:
    Åhh vad avis jag är på smultrons gröna applestövlar! Favvisar! Och de rosa apple med! 
    ...ja de är fina Dock känns de fodrade mer användbara- hon i kassan var tvungen att kommentera att jag köpte fyra par (mina och lilla egos)
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    solouniko skrev 2010-11-26 20:57:22 följande:
    Ååhh så mycket fint ni shoppat på Katvig Fanns där mycket bebiskläder? Suits osv. ÅHHH vad jag önskar att jag bodde närmare!!
    Japp allra bäst/mest i bebisstorlekar
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Ocikatten skrev 2010-11-27 19:55:07 följande:
    Smultron: Herregud vad stor Lova blivit!!! Hjärta
    Jaa hon börjar bli så stor till sättet Dock växer hon toksakta så mina växalådor börjar svämma över... gudsonens syster på 7 månader är numera förbi henne i sina kurvor
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    H I L L A skrev 2010-12-02 21:06:47 följande:
    Go kväll

Äntligen har jag fått min dator tillbaka som varit på lagning. Bara det att ALLA mina bilder är raderade och går inte få tillbaka någonsin Sååååå ledsen Gråter
    Åhhhh I know the feeling Själv har jag min kraschade hårddisk hemma hos MammaT- ska lämna in den på specialbehandling så snart jag har tid dvs slutat på Gekås dvs om två dagar...då ska jag ringa och fixa

Annars så kom vi nyss hem från barnakuten -de är banne mig inte snabba där bortaObestämd
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    H I L L A skrev 2010-12-02 21:28:35 följande:
    Vad har hänt med Max ???
    Han fick en skateboard kastad i huvudet från dagis höga klättertorn Tur i oturen var ju att den inte träffade i ögonen, sen att jag dundrade in på vårdcentralen och säger att de banne mig måste sy det hela snyggt gjorde att remissen till hstd var given..Där tar det TID men ungefär 4 timmar, fem stygn senare, en mumsig glass, av Lova vandaliserat väntrum så kände jag mig nöjd som iaf försökt ordna så att Max kan fixa looken som tonåring
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-12-02 21:37:38 följande:
    Men sluuuta! Du lämnar in den med ett liiitet fel och detta händer. Inte för att bilder gåt att ersätta på nåt sätt, men NÅT?
    Smultronhjärta skrev 2010-12-02 21:33:19 följande:
    Han fick en skateboard kastad i huvudet från dagis höga klättertorn Tur i oturen var ju att den inte träffade i ögonen, sen att jag dundrade in på vårdcentralen och säger att de banne mig måste sy det hela snyggt gjorde att remissen till hstd var given..Där tar det TID men ungefär 4 timmar, fem stygn senare, en mumsig glass, av Lova vandaliserat väntrum så kände jag mig nöjd som iaf försökt ordna så att Max kan fixa looken som tonåring
    Du har blivit bra på att ladda upp bilder med telefånen nu, inte lika bra på att kommentera dem sen .
    Räknar ner, sen får jag min Linda tillbaka Hjärta. Lurvarna kom idag förresten!!!
    Jag tränar ju..räknade dock inte med så risig mottagning på sjukhuset (jaa jag vet att man inte ska ha den på men efter ett tag av rastlöshet tröttnade jag på det) Efter ytterligare ett tag krävde jag besked, gav eget förslag och se på fan att det fungerade Gjorde likadant förra vändan på akuten så det kommer att bli mitt nya görande när vi är där och vänder
    Sen vet jag ännu inte hur jag gör för att kommentera..det kommer*hoppas jag*
    Och jaaa snaaaart ska vi leka mest heeela tidenHjärta
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17