Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-08-05 10:31:01 följande:
    Godmorgon flickor!

TACK Finaste Butte med familj för igår, så himla roligt det var! Ni är den goaste familjen ever . Båda barnen somnade i bilen hem, Milo efter typ 20 meter . Lia fick vi stanna och gunga i Lund, sen sov hon med som en stock. Bara att bära in och så vaknade dom åtta i morse. Det första Milo sa var: Var är Isabel? Kommer dom till mig??? Han blev nog riktigt kär i henne! Hjärta

Shoppingbilder på G
    TACK själv vännen, det var så himla kul. skrattade när jag tänkte på att milo ville att jag skulle följa med er hem goa unge Förstår att han somnade haha han var ju så sjukt trött att han bara gapskrattade den sista timmen barnen lekte såå himla fint med varandra ju, så mysigt. det får vi göra om snart!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-08-05 11:18:34 följande:
    Hej hopp igen
    Sitter här och njuuuuuuuuuuter av lugnet, Meja sover och Liam följde med hem till mormor en liten stund.
    O Ajabaja ordern gav mer smak, och en viss ångren över att Liam inte fick nåt, vad sjutton ska jag köpa till honom?, pojk Molosarna gillar jag inte, han behöver mest långärmade tröjor.
    en långärmad tröja med grå ärmar och gula bilprintet
  • Buttelina

tjolla: jag kollade in din shopping fastän jag såg den igår haha knäpp man är fiin shopping!

du mååste ge mig bilderna från igår, där blev så många fina

• Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-08-05 12:19:13 följande:
    Nån som sett dockhus klänningen och katt muddisarna i svensk shop?, sitter och letar men hittar inte.
    muddisarna finns på eleraff men klänningen har nog ingen köpt in
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-05 14:51:45 följande:
    Å nu ringde dom tillbaka från spec mvc, vi fick en tid för morf ul och fvp direkt i morgon bitti, nervöst nervöst, men nu blir väntan mycket kortare iallafall!

Nu behöver vi alla tummar och tår för lilla bebisen, håll en eller två e ni söta..

Men visst e h*n söt Hjärta

underbart söt lilla bebisen håller tummarna stenhårt! vilken tid ska du dit? du måste meddela oss direkt efter
  • Buttelina
    h80 skrev 2010-08-05 18:47:31 följande:
    Så, 95-100 kanske? Hon är 85 nu.....
    njä ungefär. min dotter är 105cm och 104 sitter perfekt. förra sommaren var hon 95cm och hade 98 men gick samma sommar över till 104
  • Buttelina
    Kristyr skrev 2010-08-05 19:29:27 följande:
    sååååå mycket fint det kommer...*dregglar åt NS*
    jag gillade inget haha
  • Buttelina
    solouniko skrev 2010-08-05 20:27:37 följande:
    Butte du som brukar ha Hummel koll Har någon fått in overallerna ännu?
    nää tror inte det är du kär
  • Buttelina
    solouniko skrev 2010-08-05 20:48:24 följande:
    Men jaaa Väntar och väntar på att den ska komma upp så jag får se fler bilder. Den var sååå fin Kanske jag kan klämma på henne 74an från förra vintern Men sambon tycker det räcker med regnbågen, VAD menar han med det? Drömmer
    tramsig sambo du har
  • Buttelina
    solouniko skrev 2010-08-05 21:01:26 följande:
    Verkligen MEn vilka brukar få in? Ajabaja, minpluddevutt, BoR va? Någon fler? Så jag vet vart jag ska hålla utkik
    freshmilk. bor tar inte in overallerna. i alla fall inte förra året
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17