Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2010-12-02 21:47:06 följande:
    MEN... vem tar hand om mej den 14 dec då?

Söta lilla Max, han har lite oflyt just för tillfället! Tur iaf att mamma räddar tonåren
    nej nej..mamman är inte så värst kaxig när det kommer till nålar så jag fick snällt vänta ute i väntrummet..Det enda Max säger när han är klar och jag drar sjuttielva frågor på en gång är: "Mamma, doktorn säger att jag inte får bada på två dagar" och så ler han stort
    Men jag frågade faktiskt läkaren på bvc om han kunde ge mig sitt ord på att han kunde sy snyggt-först ville han tejpa och jag sa nej tack-och jag sa även att utseende spelar roll och att man då måste göra så gott man kan..ha ha Stoffe höll på att dö
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-12-02 21:53:15 följande:
    Men nu vet vi ju vad du ska göra på din nya karriär när du lämnar blågult. Du ska jobba på akuten! Jag röstar för mallig överläkare! Eller väntrumsansvarig på barnakuten. Gissa roliga lekssaker det hade funnits där då .
    Ha ha på tal om det så städade jag faktiskt det extremt tråkiga barnväntrummet och tänkte preciiis den tanken..iofs så tänkte jag att jag skulle kunna göra den personalens arbete också- de går fram och tillbaka, smörjer in händerna med handkräm, äter eller fikar, väger,mäter lite och ger smärtstillande väldigt bra! Det de gör allra allra bäst att meddela att kirugen har mycket just nu Vilken tur att mamman är the google master och föreslår annat som de inte ger mig som alternativ
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    H I L L A skrev 2010-12-02 21:59:23 följande:
    Kryapåkramar till Max Kyss
    Gulle dig Kramar till dig också, jag grät i två dagar när min hårddisk med alla bilder på kraschade!
    1 och 1 är 3 skrev 2010-12-02 22:03:38 följande:
    SHIT POMMES! Du e bara för härlig! Missförstå mej rätt, detta hade jag velat se live!
    Äh jag säger bara vad jag tänker och i detta fallet kändes det inte som att min lilla vårdcentral syr alltför ofta utan föredrar att tejpa..Sen att min anledning var rent ytlig kanske jag kunde utelämnat
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-12-02 22:13:59 följande:
    Åter till ditt arbete, ska du verkligen bara jobba två dagar till!? Jag menar, de va ju sagt 60 % från början å du har väll nästan jobbat 100... täntke du stannar kanske ett tag till Drömmer
    Jaaaaa *halleluja* iofs så lär jag väl ff köra helg till och från..Men mer heltid......

HELL NOCool
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-12-02 22:19:36 följande:
    Sluta nu, är det inte en trevlig arbetsplats!? Jag skulle nog stormtrivas! Mirr nya jobb är lite mer stila sittande än de andra... gramen runt magen kommer växa inom snar framtid om jag itne skärper till mej nu..... SUCK!
    Jojo den är trevlig tycker jag men det är skapligt risiga tider samt att jag får ta av min helg dvs familjetiden så i längden blir det mindre trevligt i sig Men alla jag jobbar med är trevliga även om de nog på riktigt ser mig som komplett galen med mina barnkläder...Gekås barnkläder duger ju bra..billiga är de också
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Preggi skrev 2010-12-03 21:01:11 följande:
    Det skulle nog nästan kunna dröja år innan vi skulle behöva köpa kläder..
    Men nu ska vi inte ha mer än kanske lakan eller MAT vantar om de kommer på bra erbjudande..

Skulle behöva ett OT tips. Nästa helg firar vi bröllopsdag. Vet att min man har fixat så vi ska bo på lyxhotell, men vad ska jag överraska honom med?Drömmer
    Ha ha..NU ska denna övertrötta mamman sluta skena iväg i huvudet och istället säga: använd din fantasi
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    snoozen skrev 2010-12-04 18:34:50 följande:
    Smultronhjärta- Stort tack för tipset om Rustatapeten (den med tidningstrycket) !! Nu finns den på våran ena köksvägg, såå snyggt!
    Billigt och bra- sån`t gillas ju alltid
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-12-04 19:00:42 följande:
    Smultronhjärta skrev 2010-12-04 18:57:24 följande:
    Billigt och bra- sån`t gillas ju alltid
    hahaha trodde ditt senaste inlägg också var till Preggi
    Hihi..nope vi pratar faktiskt om denna budgettapet
    http://www.familjeliv.se/hem/smultronhjarta/gallery/phpfy2vwc.jpg
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Preggi skrev 2010-12-04 19:08:15 följande:
    Haha
    SmillaMilla skrev 2010-12-04 19:02:30 följande:
    God kväll!

Ni andra med barn kring 1 meter, hur sitter de i bilen? Anton satt bakåtvänd tills han var 4½ år då han växte ur stolen. Svea har den nu men har redan växt ur den. Hon kommer upp med öronen över kanten. En maxi cosi, så hon har nog lång överkropp. Vill egentligen inte alls vända henne, men vet inte vad jag skall göra. Därför måste jag fråga er.
    Hur gammal är Svea? Jag hade inte vänt henne innan 4 års ålder. Vi har haft en britax stol som de har suttit jättebra i bakåtvända till över 4 års ålder.
    Vi har också Britax- kanonbra bakåtvänd iaf
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17