Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej i tråden!
    Vad shoppas?

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Busbellan skrev 2010-07-23 23:11:53 följande:
    Ja, de rosa är säkert jättefina. Har ju de i lila i en storlek mindre nu och de känns verkligen sååå sköna och är otroligt lätta och smidiga
    De rosa jag köpte till Nikita passade mej istället.
  • lillronya

Nähäpp här pratade jag visst bara med mej sj'lv, när jag äntligen fick tummen loss.
    Slänger mej i soffan ett tag i stället.

• lillronya
    Busbellan skrev 2010-07-24 10:45:08 följande:
    Ja vi får väl se hur stora de är
    De lila vi har i 27 har hon ju inte jättemycket kvar i, de här kanske får ligga lääänge
    Ja man är ju aldrig säker med de där hummeldojjorna.
    Letar nu 34or till Nikita,men hittar ingenstans.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2010-07-24 12:14:54 följande:
    Sitter här och funderar på om nån av Ellas lurvar inte måste åka, svårt bara att veta vilken.
    Hon har den ljusrosa med gul kant, bara i  92, men lika stor som hennes andra i 98. Sen den lila med grön kant, turkos med cerise kant och så den hallonröda med gul kant.
    Gillar nog den hallonröda minst, men den är den enda i 104 så den är ju den som lär funka längst. Svårt det här
    Anjelin har också lite för mycket fleece, men hur jag än försöker så kan jag inte välja bort någon.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2010-07-24 17:20:38 följande:
    Åhhhh vad jag saknar den rosa med gula kanter. Vill ha!!! Men 92 blir kanske lite litet.
    Den är verkligen fin! Köpte en 98 på salgen.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2010-07-24 17:38:27 följande:
    Åhhh ja jag hade en i höstas, men sålde den tyvärr. Det ångrar jag verkligen!
    Ja ibland vet man inte riktigt hur man tänker.
  • lillronya
    Vikkan76 skrev 2010-07-24 18:33:03 följande:
    Jag har köpt Bambi men inte tvättat än. Ligger i garderoben och inväntar dagisfotograferingen men ev får kanske denna säljas innan den ens hunnit användas för dottern tokvägrar den. Hon säger att den är för mörk och att hon inte gillar mörkt. Hmmm, vart ska det barka hän tro för dottern är ju knappt 3 år fyllda men hon har tydliga önskemål redan nu om vad hon vill ha på sig och ej! Obestämd

Men jag hoppas in i det sista att hon ändå kommer sätta på sig Bambisarna eftersom det var ett av de få printen i höstkollektionen jag verkligen tycker om. Glad

Hoppas ju också att det mörka ska hålla sig i fint skick även efter många tvättat, men Molos mörkare färger har ju haft en tendens att ludda redan från början. Rynkar på näsan
    Ja vad är det med småbarn egentligen? Vi ska på barndop imorgon och Anjelin har tydligt talat om vad hon INTE vill ha på sej och lika tydligt talat om att det är tyllkjolen hon ska ha!
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2010-07-24 20:07:31 följande:

Gokväll tjejer!

Ang tjejer och klädsel... Ronyas äldsta tös passade T förra helgen... hon som när hon kom så när hon vaknade frågade M vad hon skull eha på sej. Hon visade tydligt att det var klänningen med bilar som gällde. inte ens 2 år gammal! VAR ska detta sluta? Förvånad

Hej!

JA det kan man undra.
    Himla mycket vilja i barnen tycker jag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17