Näpp :o(
Jaja, nånstans är den ju. Har säkert hamnat på stället där vi lagrar allt tills inflytt i nya huset.
Låter nästan som när mina föräldrar separerade... jag hade packat alla mina kläer i svarta sopsäckar... Föreställ dej hur jag som 15 åring reagerar när lastbilen är tom och jag inser att det inte finns en enda svart sopsäck.... Fick liiite smått panik! Vi lyckades dock hitta mina säckar..... i garaget tillsammans med resten som skulle till tippen...
Ja, denna helgen har bara flugit iväg och endå har vi inte gjort särskilt mycke...
Igår fick släpen nya däck och fälgar, bilen får vänta till sopmaskinerna varit framme Idag på fm har V pimpat Ts vagn Fälgarna där började visst rosta så dom har fårr ny färg
Typiskt V att lägga märke till hur vagnens hjul ser ut...
Jag är så himla trött!
Ja jag jobbade och det funkade väl, men det var inte mer heller.
Exakt, blev faktiskt inte så förvånad när jag kom ut igaraget och han är i full gång med att maskera däcket för att det inte skulle få silvrig färg på sig
Nä faktiskt inte helt ok. Men jag är ine sjuk, tror jag. Vet inte vad det är...
Bara helt trött och inget är gott att äta.
Om jag säger att min chipspåse och mitt godis ligger kvar i jobbväskan sen i fredags så fattar du va?
Låter ju skumt.... Men som du skriver, är både chips och godis kvar så ja... något fel är de ju
Busbellan skrev 2011-03-27 17:25:33 följande:
Hej på er!
Hemma efter en hotellhelg i Jönköping, man borde göra sånt oftare
THEA och Grodan skrev 2011-03-28 10:37:32 följande:
Jag kan tyvär inte jobba mindre än 75% eftersom sambon studerar men det är i alla fall skönt att inte jobba 100% längre
Jag trodde du jobbade mer fast ändå inte... Jag gick ju ner i arbetstid... skulle jobba 75% men jobbade i snitt 55 timmar i veckan... därav min kommentar. Efter mycke om och men sa jag upp mig, att lämna en fast tjänst utan att ha någon annat var ett stort steg, men de funkade! 2 dagar senare hade jag nytt jobb
75% tycker jag är ganska ok faktiskt, just nu jobbar jag cirkus 65 % men kommer efter sommarne att gå upp lite då jag får andra arbetsuppgifter.