Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-12-05 13:13:48 följande:
    Hallå, smultron är du här nånstans?
    Annars kanske nån annan vet
    Pippis hoppetossa, finns den på Gekås för tillfället och hur mycket kostar den där?
    Funderar på om man ska beställa från lekmer eller inte
    Hon jobbar inte- har make som fyller 30 istället

Vill minnas att den kostar 399 på Gekås så köp på lekmer istället!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

God kväll!

Jag har ett litet dilemma..jag har ett regnbågeset med jacka+byxa och en regnbågeoverall- det känns lite overkill Ni med barn runt 4 vad använder ni mest? Max har två overaller redan på dagis men hemma vet jag inte vilket som är att föredraDrömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Håhåjaja..det var ju många bud detta
    Får väl se..till saken hör att det är jävligt randigt vilket som...iofs så är det mossgröna rand på overallen och fiiina gröna på setet..sen har vi andra jackor också..samt att Max är såå smal att jag tycker nästan att jackan sitter som en påse nötter på honom..sen när jag frågar honom så säger han att overallen är fin,,och att jackan är fin också för att avsluta med att vi kan ha båda

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

God kväll!

Idag har jag ägnat dagen åt att tala om för maken vad jag anser mig "behöva"..
    Max undrade vad vi pratade om varpå Stoffe frågade Max om mamma är en shopoholic??
    Max svarar: Näää mamma är ingen shopoholic-hon är en gottegris

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-12-06 19:27:48 följande:
    Bara det inte är sån neon som nopprar snabbt (cupids, babushka etc), där är ju kvalitén på dalmatinerna super!).
    Smultronhjärta skrev 2010-12-06 18:33:59 följande:
    God kväll!

Idag har jag ägnat dagen åt att tala om för maken vad jag anser mig "behöva"..
    Max undrade vad vi pratade om varpå Stoffe frågade Max om mamma är en shopoholic??
    Max svarar: Näää mamma är ingen shopoholic-hon är en gottegris
    Go Max, men måste nog ge dem båda ett poäng vardera .
    Jaja men Stoffe har ju gett upp lite Nu ikväll ändrade sig dock Max..Nu är jag hans och pappas gullegris istället Medan pappa och Lova är en knasboll
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Ocikatten skrev 2010-12-06 20:22:04 följande:
    Knasbollar är ju hur gulligt som helst - här deklarerar storebror högt och tydligt vilka dummerjönsar vi alla är! Obestämd Och sen ska vi kastas bort!
    Oj hoppsan då..Enligt Max så är han och jag gullegrisar och de två andra i familjen knasbollar..Mycket är just nu knasigt och fånigt i Max värld
    Men han älskar bara pappa när han inte är taggig dvs orakad..Mamma älskar han jämt eftersom hon bara är taggig på benen
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Men fy vad snabbt en dag kan vända ... Branden i V-ryd visade sig påverka även min dag då min bästa kompis ex omkom:( Ingen jag har kontakt med idag men vi umgicks rätt flitigt när hon bodde här...

Tacksam är därför dagens ord! För allt man har i sitt liv just nuHjärta

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2010-12-07 16:35:00 följande:
    Sååå hemskt verkligen Känns ruskigt otäckt när sånt händer så nära. Har dock ingen aning om vilka dom var ännu.
    Jag fattar inte hur hon bara kan vara borta liksom..sen förstår jag inte hur jag ska kunna stötta min bästa kompis.. Dödsolyckan med en fyrhjuling också i dina trakter häromåret var en av hans bästa vänner och det är bara ett exempel av många runtomkring honom.. Vet liksom inte vad jag ska svara när han säger att alla bara dör...när det liksom är lite sant
    Men nu detta iom att tjejen i fråga var hans senaste kärlek som senast i helgen ville försöka igenGråter
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    MammaT skrev 2010-12-07 16:58:02 följande:
    uh va hemskt
    jaa fy- det känns overkligt!

Nu när jag ser dig så kom jag på att jag måste kolla med dig om du kanske vet vilken firma jag ska ringa angående min hårddisk? Jag hittar verkligen inte lappen jag fick när jag hämtade hem min trasiga disk
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17