• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lissats skrev 2010-11-13 22:09:07 följande:
    Hej, 
    Tänkte ni skulle få hjälpa mig lite :)

Är ute efter en vinteroverall till dottern. Hittade denna:
    www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=...

Är det en overall som går att använda i vinter? Tänkte mest på hur tjock den är.  Om man jämför den med Pop´s babyoverall, likvärdig?

Tacksam för svar! 
    jag hade köpt pops vinteroverall till min tjej, men nu i veckan så köpte jag en sån som du funderar på o jag tycker att den är bättre än pops. Verkar lite varmare o sitter mycket bättre.
  • h80
    lissats skrev 2010-11-13 22:18:32 följande:
    Låter bra!
    Lämnade du tillbaka pops då alltså? ;)

Hur är dom i storleken? Min dotter har strl 74 nu i vanliga kläder. (lite stora dock), funderar på om man ska försöka ta en storlek så hon även kan ha den nästa vinter. Är det långsökt? Svårt att veta hur mycket hon växer förstås :D
    Nja, det var försent att lämna tillbaks pops :)
    tycker att molos är rätt stora, precis som pops. Det är nog svårt att köpa en som passar både denna o nästa vinter, de växer ju rätt mycket när de är så små.
  • h80
    LJ2 skrev 2010-11-14 15:59:42 följande:
    nu ska jag göra nåt så kul som att kontrollera mitt kvitto mot mina kläder.. pricka av lite o så
    spännande o se slutresultatet :-P
    hmm, jag gjorde precis det o jag hade betalat för 1 plagg mer än jag hade......Rynkar på näsan
  • h80
    Lalalong skrev 2010-11-15 20:12:07 följande:
    Åhh.. var? När?

Har sagt hela hösten nu att jag vill åka på Katvig-salg... Nästan hellre än Molo egentligen...
    undrar också Glad
  • h80
    Lalalong skrev 2010-11-15 20:33:15 följande:
    Haha. Jag såg också den för någon dag sedan och kliade mig ordentligt i huvudet

Ah, men kom igen tjejer. Några måste vilja till Katvig. Blir ju lite för dyrt att åka själv lixom!
    jag är väääldigt sugen, hur är priserna, nån som vet?
  • h80

ååhh, det var ju billigt.....o jag är hemma o ledig den helgen........hmm

• h80

Hur stort är det? som Molo? Bör man räkna heldag eller kan det gå snabbare?

• h80
    Pepper79 skrev 2010-11-15 20:50:49 följande:
    Men åhhhh Katvig salg!!!!

Men får allt stanna hemma med Elliott, vill inte dra med honom dit.

Om någon kan tänka sig att vara bud så hojta till. Är lätt att handla till
    Om jag ska dit (tror det) så kan jag handla, vi bor ju nästan grannar :)
  • h80
    solouniko skrev 2010-11-15 20:51:59 följande:
    Jag tycker helt klart du ska åka, så kan du få köpa lite bebiskläder till mig
    ja, det kan jag, om jag nu ska dit (tror det, måste bara kolla med mannen också)
    H I L L A skrev 2010-11-15 20:52:13 följande:
    Inte alls lika stort som Molo. Mycket mindre kläder också.
    halvdag då, letar argument till mannen som inte är sååå pigg på att vara hemma med båda barnen i hel dag igen Glad
  • h80

Får nog vänta några dagar med att berätta om katvigsalgen för mannen.........så han får smälta alla molohögar i vardagsrummet först.......kanske ska vänta till efter ullaredsresan också Glad

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17