Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2011-01-19 20:52:59 följande:
    Här är A + 4 andra barn som skolas in (de 4 andra är precis runt året) de har ingen speciell personal/barn o dessutom så är 3 av de barnen som redan går där väldigt ledsna så det känns som om de itne har riktigt tid........vi provar o jag är med så får vi se om hon tycker att det är roligt.
    Nu ska jag inte kapa tråden mer Glad
    Det där tycker jag är lustigt! Det blir ju för mycket för barnen när dom då dessutom inte får nån speciell att ty sig till. Jag är övertygad om att när jag började lämna Milo hade han ingen som helst aning om vem som var fröken och vem som var förälder, vi var ju 7 föräldrar där samtidigt och många var både mamma och pappa. Ingen pedagog hade ens pratat med honom mer än Hej typ och det var såå stimmigt. Kommer aldrig gå med på en sån inskolning igen...
    Stå på dig om att du ska vara med mer, jag fick kämpa lite för det me jag sa att jag lämnar INTE honom när han är så ledsen och dessutom hela dagarna.
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    h80 skrev 2011-01-19 21:47:48 följande:
    hm, dag 1 var vi där 2 timmar o de andra 2 dagarna 2½ timme
    VA! Så går INTE en 3dagars inskolning till! Om barnet bara ska inskolas 3 dagar ska föräldrarna vara med hela dagen. Här testade dom det förra året och alla tyckte det var super, då var föräldrarna med från 8-15 i 3 dagar. Berätta för dom att det inte ska gå till så....
  • Tjollabolla

Asså tjejer, ni skulle sett idag inne i affären. Det är en affär i stan som precis fått in Molo, så kul! Så stod vi där och Milo stod och kollade på skaljackorna så sa han att han ville ha den nya lila. Jag bara; Näääe Milo, det får du faktiskt inte, du har 3 sådana jackor hemma!
    Hon i kassan riktigt drog efter andan och sa OJ DÅ TRE STYCKEN?!
    Jag bara; Jepp, ni lär se mycket av oss nu

Nästan så jag skämdes! Båda barnen hade väl mer molo kläder på kroppen än vad dom hade fått in

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2011-01-20 22:27:09 följande:
    haha jaa fy man skäms nästan. hon på ajabaja sa hej lee när jag kom in en dag haha och sen hade dom inte tagit ut nån molo alls i butiken så hon tog med mig bak på lagret. hon tog en tom stor låda och fyllde den med allt jag pekade på service det
    Bästa kunden

Hon som hade affären sa när jag gick; ja jag antar att vi ser mer av dig snart.
    Apselut, nu blir ni icke av med mig
  • Tjollabolla
    Everlonn skrev 2011-01-21 07:49:20 följande:
    Vilken affär är det? Tungan ute Gillar när det är molosar i närheten
    Vincent! Skoaffären som numera har mer kläder än skor! DOm har villervalla, geggamojja, Ebbe o nåt mer oxå
  • Tjollabolla
    Greksmurfen skrev 2011-01-21 07:44:51 följande:
    haha jo det var det verkligen =P..........dem där 50 suitarna å kläderna kan nog räknas bort direkt ;)............hehe
    blir till å ta 56-62 direkt hahaha......
    Åh grattis! Så mysigt!
    Båda mina har ju vägt 4,5-5 kg och dom har haft 50-56 i 2 månader så 56 kommer passa. 56 var jättestort på båda mina i början ändå, även om dom är stora är dom ju småå... Hjärta
  • Tjollabolla

Alltså är det jag som är sen eller stämmer det att jag bara sett bondgårdsbodysuiten på LLM? Jag kan inte minnas att jag sett den innan... Den har ju råååsa kantband så den skulle kunna få flytta hit... SÅ man kan syskonmatcha

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17