Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2011-02-28 19:09:07 följande:
    japp, kom hem 02 i natt. Vi hade det heeeeelt underbart! Tapas, vin, uteserveringar, få äta i lugn och ro, sova utan att vakna, och shoppa, shoppa shoppa. kan det bli bättre?
    Åh så härligt! Man blir lite avis!
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-28 19:09:47 följande:
    Salgrapport!

Dom är på Donken och äter nu, precis landat i Sverige alltså

Butte ar shoppat upp hela sin budget och har såldedes inget att sälja.

Grekis fick göra banköverföring på plats för att kunna lösa ut sig
    Spännande!  Låter som att det fanns mkt fint där då med andra ord
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Buttelina skrev 2011-02-28 20:07:43 följande:
    jaa det fanns där
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-28 19:09:47 följande:
    Salgrapport!

Dom är på Donken och äter nu, precis landat i Sverige alltså

Butte ar shoppat upp hela sin budget och har såldedes inget att sälja.

Grekis fick göra banköverföring på plats för att kunna lösa ut sig
    Sitt inte där och kommentera din slöfis, in med BILDEEER
  • solouniko

Måste säga att vårens kollektion är typ finaste nånsin! Och bara därför såldes den inte i Sverige Vi har ju haft rosa, turkosa och gröna från våren men fattar inte varför jag inte köpte den orange? Hoppas grekis fick tag på den

• solouniko

Här har vi äntligen fått soool och värme Solig På tiden efter flera veckor med kring -30 ju! Tempen ligger kiring 0 i skuggan och solen värmer så skönt! Men vad hjälper det när jag jobbar och Milla är sjuk? Haha. Men glad blir man iallafall, och idag såg jag asfalt Som jag saknat det! Jag bestämmer att våren är här för att stanna nu!

• solouniko
    Duntoffla skrev 2011-03-01 14:26:28 följande:
    Härligt! Förstår att det blir riktiga kontraster mot vad ni har haft. Synd att du jobbar och Milla är sjuk. Fast man blir ju gladare i alla fall
    Ja det känns som extra härligt på nått sätt just för att vi haft så kallt, har nog aldrig längtat så mycket efter våren och värme som nu Jo egentligen spelar det ingen roll, solen gör mig alldeles överlycklig ändå Nästa vecka är jag ledig hela veckan så då hoppas jag verkligen på bra väder och att vi är friska så vi kan gå ut på isen och grilla Vårvintern är verkligen helt underbar!
  • solouniko
    Mamma till Simon skrev 2011-03-01 14:45:32 följande:
    Finns väl inget bättre än våren Solig
    Nej verkligen inte, jag älskar våren och vårvinter. Vi brukar bo på isen och grilla korv i solen, såå mysigt! Fick du nån post idag?
    CamillaJ skrev 2011-03-01 14:46:02 följande:
    Åh lät härligt med Sol .. här är det kallt och grått ..riktigt trist ! Men jag ha iaf tagit mej en tur till eleraff och bytt min klänning nu till colibri som ska testas sen när T vaknar .. hoppas jag gillar den bättre eller som den ser ut så vore det inte klokt om jag inte gjorde det Mitt nästa inköp blir helt klart en colibri baddräkt .. whoho så fiiiiiina !! Kollade på de colibriskorna och de andra .. börja alla från 25 ifrån Molo el. är de bara dom ? Ha sett innan typ att de funnits mindre ...?
    Nog är tattoo helt okej den med men colibri är FINAST Helt underbart print! Skorna brukar finnas från 22 har jag för mig
  • solouniko
    Maliten skrev 2011-03-01 14:52:01 följande:
    Kommer det badkläder Nån som vet om det kommer badbyxor? Och i så fall vilket print?
    Fina hajarna från förra våren
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17