Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

H80: Den är inte använd än känns som en skaljacka, lite lik pops. T har 1-2 i sin overall, som passar! 3-4 i jackan som är alldeles lagom. Så lite liten i storlek kanske den är.

• 1 och 1 är 3
    systersandra skrev 2011-03-31 23:56:09 följande:
    Är det någon här som har koll på varför IdaT knappt gör nya kläder,när man kollar på webbshopar
    så säljer de bara ut gamla saker och på idaT.dk finns knappt något nytt heller,de har bara vinterkläder och
    inte något vårigt och somrigt eller några nya djurmotiv.
    Trist,håller de på att konka?
    Jag har hört att de snart kommer en ny webshop som kommer sälja idaT....... Drömmer
    080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3
    ChokladMoshin skrev 2011-04-01 08:45:34 följande:
    JÄpp, blir ju glapp innan vi får tillgång till nya huset.
    Men budet vi fick på vårt hus var för bra för att tacka nej, från början skulle vi bo "hemma" i ca 2 månader.
    Men gubben hittade en lägenhet tidigare så nu blir det ca 1 månad.
    Som tur är har mamma och pappa en husbil där dom kommer sova, så vi delar lite på oss

Långärmade Katvig i stl. 134 nån som vet var man kan hitta?
    GOmorron på er också
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-01 08:37:36 följande:
    Jag har hört att de snart kommer en ny webshop som kommer sälja idaT....... Drömmer
    LÅter himla spännande. Du råkar inte ha hört om det blir innan sommaren eller så??
    Om ett par veckor, max en månad om jag inte hört fel...
  • 1 och 1 är 3
    Helle skrev 2011-04-02 18:31:20 följande:
    Tror Smilla var lite rädd för att den skulle bli stor först, men det skiljer ganska mycket i längd mot 98/104 så hon vågade inte chansa på mindre (hon fick se en bild innan hon bestämde sig)

Smilla: hoppas det är ok att jag svarar för dig  
    Smilla är på lyxhotell med spa, massage och grejjor och fullt upptagen av sin man  
  • 1 och 1 är 3

´Rillbaka efter Zumban,...

Stötte på farbror blå på vägen hem, jag skötte mej utmärkt:
    Körkort - CHECK!
    Nykter - CHECK!
    91 km på 90 väg - CHECK!

Bilen jag körde gick det itne lika bra med... .Citerar unga herr blå:
    - Jävligt snygg och låter grymt härligt! Dessutom riktigt porr belysning invändigt, MEN tyvärr väldigt olaglig.....

Behöver jag säja att Vs lillebror inte är på glad på mig!? Det är såklart MITT fel att polisen stod just på den platsen vid denna tiden jag passerade......

SUCK!

• 1 och 1 är 3
    stökmamma skrev 2011-04-03 16:27:00 följande:
    självklart va det dit fel, 
    Japp!

Att det är vi som fixat lån så han kunde köpa dröm bilen och att det är V som stås som ägare för han skulle ha råd att lösa försäkringen räknas inte riktigt just nu... Jag är bara världens största idiot som förstörde hans dag!
  • 1 och 1 är 3

Jag behöver hjälp nu!

Basic tunikor/klänningar!?

Har ett par singoallor från me&i men behöver fler!  Hade i fjol även en pikéklänning, super fin! Ja, som sagt, vanligt enkla modeller!

VAR hittar jag det!?!?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17