Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Helle skrev 2010-12-08 20:11:16 följande:
    Ojoj .. men då är du ju duktig som fixar det nu innan. Vad säljer du?
    ja så gott som bara Fisher Price..räknade till 28 beskrivningar som ska printas nerDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2010-12-08 20:16:15 följande:
    Måste fråga er vad era barn ska få i julklapp?
    Ni behöver ju inte räkna upp allt, antar att så shoppingtokiga som alla är här så blir det en hel de julklappar
    Kanske kan man få några mer tips (om man nu behöver shoppa mer )
    dagens tillskott är en kaninlampa Max får annars bilbana,sällskapsspel (som det visst har blivit lite många av)Kalle Kunskap till datorn,bärgarfilmen, golvpianomatta(bara för att jag fick värsta nostalgikicken där), prickskyttelek...
    Sen ska han få en tv med dvd i mellandagarna..enbart så att jag kan få tillbaka "min" TV
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2010-12-08 20:22:49 följande:
    Det var ju ett par stycken

Kalle Kunskap och bärgarnfilmen är stora favoriter här så det blir nog en riktig hit 
    Ja han har spelat Kalle Kunskap hos kusinen och är han är helt såld..Jag har en tendens att köpa lite för många julklappar, så pass att jag varje år lägger undan några som han istället får i födelsedagspresent (27e feb)
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2010-12-08 20:36:23 följande:
    Åh så söt den var!
    Ja- hoppas bara att den fanns till mig
    Pepper79 skrev 2010-12-08 20:42:08 följande:
    undrar vad det kan vara i SmåVi s lucka idag? Orkar ju bara inte sitta uppe till kl 24.....*tröttis*
    Jag är också väldans så nyfiken på det
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mawe123 skrev 2010-12-09 20:06:17 följande:
    gokväll flickor :), någon av er som har erfarenhet av didrikssons överdragsbyxor, har bara kört med pop tidigare, nån som testat??
    Vi har haft båda och föredrar pop!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mawe123 skrev 2010-12-09 20:17:10 följande:
    oki, blev lite snål och tänkte fynda på guppi, men då passar jag väl idag, tackar för svar!
    Bra val..vi reklamerade våra och var tydligen inte ensamma om det!
    SmillaMilla skrev 2010-12-09 20:31:11 följande:
    Åhhh äntligen var det något i adventskalendern som föll mig i smaken
    Tydligen här också Räckte visst inte med Pompdeluxordern i morse för vår del..
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

God morgon!

tror att jag ska sluta intala mig själv att "imorgon så ska jag sitta på händerna" för det går bara åt pipsvängen ändå

Att handla till växalådan är väl alltid ursäktat

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2010-12-10 10:00:10 följande:
    vad blev det?
    tja om man ska räkna lucka 10 så har det blivit velourklänning & tröja från LPL- dock inte växalåda*stolt*
    Sen slank det ner en äppelklänning från Småvi och även annan äppelklänning från Smallkids

Jag var på väg med jordgubbarna från Duns med hejdade mig*ännu mer stolt*
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Jäklar i min låda vilket drag det var efter leksaker Lovar och svär att aldrig mer lägga massor i samma annons och dessutom fyra annonser på en gång!! Det blir ju heelsnurrigt

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17