• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2010-11-22 06:50:09 följande:
    Inga vakna? sovit knappt 4h inatt. 01-05
    jag är vaken Rynkar på näsan sovit 3h inatt.......23-02........nu sover äntligen minsta tjejen, men nu är ju stora vaken
  • h80

måste nog shoppa nått för att pigga upp mig, men vad

• h80

ååh, nu behöver jag också hjälp med julkläder. En av dagarna ska stora tjejen ha sin röda kik kid, men vad ska då lillasyster ha? Det ska ju helst matcha lite iallafall. Eller är det nån som vet om den röda finns någonstans i 80?

• h80
    solouniko skrev 2010-11-22 19:53:16 följande:
    Finns det kvar någon röd kikkid klänning någonstans? Obestämd Milla är kanske 81-82 cm, ska hon ha 86 ellerr 92 då? Visst var dom små i storlek?
    Min lilla på 64cm har 80 (jag får vika upp ärmarna) o min stora på 88cm har 92 (jag önskar att jag hade tagit 98 på den)
  • h80

åh, min stora tjej (fyllde 2 i oktober) har fått förskoleplats från november, i en 1-5 års grupp. Jag trodde hon skulle få börja i en 1-3års, så nu känner jag mig JÄTTEtveksam.....

• h80
    Preggi skrev 2010-11-23 19:40:36 följande:
    Mina tjejer går i en 1-5 års grupp. Jag tycker att det är superbra! Hur många barn är det i gruppen?
    Hur gamla är dom? Jag tycker min tjej är så liten Rynkar på näsan. Vet inte riktigt hur många barn det är, ska ringa imorgon o fråga om ålder o så. Fick bara ett mail idag, försöker komma på positiva saker...
  • h80

TACK för de positiva kommentarerna om 1-5års, nu känns det bättre Glad

• h80

Hjälp!
    Jag råkade ändra språk på facebook till kinesiska.......hur ändrar man tillbaka????

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17