Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-12-10 18:37:07 följande:
    säljer du beggat på blocket?
    Jaa söker man på Fisher Price så är de första mina..vilket halva Sverige gör Just nu har jag sagt åt de att maila mig istället-det funkar fan inte att de ringer om alla fyra annonser på en gång och att jag ska där och då veta vad jag har satt för pris på just den saken..av 28 stycken liksom
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2010-12-10 18:43:25 följande:
    Nä för tusan, ta mail istället ha ha ha.. Du har att göra låter det som Hoppas du får in saftiga krooonor på dem Tungan ute
    Det handlar mest om att maken ska få sinnesro sen när all plast som står i källaren är borta
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-12-10 18:45:37 följande:
    'hoho* ska alla komma och hämta sedan
    Jaaa om nu inte en någonstans mitt i Sverige skulle ha rubbet,eller om jag skulle skicka hälften söderut,eller om jag kunde göra ditten eller datten..En utländsk man ringde mig och frågade om jag kunde köra hem det till honom..det hade jag iofs säkert kunna göra om jag bara hade förstått vilka grejer han var intresserad av*grava förståelseproblem där*Drömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2010-12-10 18:47:48 följande:
    Nä, dags att städa undan lite o göra kväll för Bubblis.. *pust o stön*

Cu sötisar å lycka till med plastförsäljningen smultron
    Lycka till med magen och gubben Låter som om du behöver en rejäl dos med Ben&Jerry`s!

och tack..det lär väl redas ut så småningom
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Själv kollar jag på Idol,spanar Tradera,sitter här och har dessutom dåligt samvete för att jag idag fick påbörja att fylla Traderagarderob nummer tvåTyst Fatta vad s m å många av alla plagg i garderob nummer ett är och exakt hur många som kan tänkas rymmas däri...Undrar om man kan anlita någon stackare som kommer hit och gör jobbet åt mig?Drömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-12-10 20:56:35 följande:
    usch, jag sorterade i gästrummet/tradera-rummet idag.......4 ½ flyttkartonger med barnkläder som ska ut..
    Pepper79 skrev 2010-12-10 20:58:57 följande:
    usch sån ångest har jag också Tyst. kasse efter kasse fylls på med kläder som ska ut på tradera.
    Tradera är bra och finansierar mitt shoppande men titt som tätt så trillar jag ur helt vad det gäller motivation..Oftast sker detta när jag inte har något alls ute på T- har man lite ute blir man sporrad när man ser mångabäckarsmåfenomenetTungan ute NU bestämmer jag härmed att jag ska ägna min tisdag åt att fota halva min Traderagarderob och en del av min måndag till att lägga ut redan färdigfotat
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Pepper79 skrev 2010-12-10 21:09:47 följande:
    Tips på smarrig och lättlagad dessert önskas. 8 vuxna och tre barn ska äta av den. Bra om den kan förberedas/göras i förväg
    en klassiker är det första jag tänker på..GinoTungan ute
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2010-12-12 19:42:13 följande:

Å vilka söta smulyron i bt!!

JA alla andra barn i bt är också söta såklart! Glömmer allt för ofta att komentera.

Tack Jag blir mer och mer kompis med mitt objektiv..Stoffe är det redan och han har idag under tiden jag var på jobbet tagit suuuperfina bilder på barnen- tyvärr vägrar jag använda dessa till något vettigt eftersom han hade vänt Lovas klänning bak och fram
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-12-12 20:52:25 följande:
    så brukar min man med göra fast med suits och så klarar han inte av att knäppa dem i grenen, fattar inte hur svårt det kan va Obestämd 

Han skickade fiina mms till mig på jobbet och senare när jag ringer hem så påpekar jag detta..Då svarar han att han visst hade tagit på Max t-shirten ut och in
    lillronya skrev 2010-12-12 20:52:30 följande:
    Vad har du fått för objektiv?
    Eller ja, jag kan egentligen inget om sånt...
    Jag skulle vilja ha ett som man kan zooma ännu mer med än det jag har. Jag har ju bara det som man fick med när man köpte kameran.

Typiskt att klänningen är bak och fram.
    Jag har numera ett väldigt ljuskänsligt objektiv,dock inte ngn zoom att räkna med eller vidvinkel..Så nu måste jag köpa mig ett annat också för jag saknar den där vidvinkeln...

Och det där med klänning är just typiskt vad det gäller Stoffe
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17