Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Håhå jaja..nu la jag visst en högst nödvändig order hos FunkybabyDrömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2010-12-14 12:01:42 följande:
    Ungefär samma känsla som när man tokshoppar på nätet samtidigt som det är lyxfällan på tv. Drömmer
    Haha ja kanske det..Jag tokshoppar sällan förutom när det är julkalendrar har jag insettDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Sådär..NU är jag färdig med Gekås *halleluja*

På tal om julklappar så får Stoffe: En eltandborste,ett lyxfiskespö,fiskekniv,vadarstövlar,kamerastativ. Sen lurar jag på en parfym och ett par pyjamasbyxor

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-12-19 17:12:33 följande:
    vad skönt att vara färdig med jobbandet Glad var du där i fredags? det var iaf jag men såg dej inte Flört fast det var väldigt lite folk mot vad jag hade tänkt mej
    Nope- har jobbat min sista helg nu..
    Ska iofs dit imorgon och handla själv Insåg att det fanns MQväskor som funkar fint som julklappar till både brorsdotter och kusiner..Perfekt pris också..129:- mot MQs 599
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Ocikatten skrev 2010-12-19 17:13:09 följande:
    Ha, ha, hur var det där då?? Lagom knöfullt?
    Det är inte längre knöfullt..inte ens fullt faktiskt Tvärtom..det är så lugnt att min dag idag har varit extremt långtråkig eftersom det knappt finns något att göraDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Fick precis se en rolig film från idag när barnen äter lunch..Då frågar pappa om han gör goda pannkakor- Max svarar: Ja-jättegoda! Pappan: Brukar mamma göra pannkakor till dig? Max svarar: Näääe..Pappan: Vad gör mamma för god mat till dig då? Max: Hon beställer god pizza med telefonen

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Åhhh mitt paket från Funkybaby kom inte idag heller, inget svar från Smallkids finns på mailen och min postlåda som borde ha varit full var.....

T O M

jag som väntar på mer saker än jag ens kommer ihåg fundilerar nu på om jag borde börja bli oroligDrömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-12-22 09:57:50 följande:
    Hej. Vad har jag till katvig eggplantklänning? By the way smultron, den är ljuvlig! Vet bara inte vad jag ska ha nertillObestämd
    vi har jeansleggings till
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17