Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-08-08 10:34:55 följande:
    Är du här Butte? Har du 122 till Isabel?! Låter ju sjukt att ta det till Milo, men dom var ju nästan lika långa.... Förvånad
    jaaa, provade 116 på henne men jag tyckte den var lite kort framtill. jag kan prova den på henne sen igen så kan du får se
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    lillronya skrev 2010-08-08 10:45:58 följande:
    Vad fina bilder i bt!
    Den lurven som du köpt till A är jag sugen på. Har bara lite svårt att bestämma mej. Är den väldigt mörkt grå? Vill ju ha den svart egentligen.
    jaaa den är väldigt mörkt grå. såå fin är den! jag är supernöjd med mina inköp
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-08-08 10:50:56 följande:
    Nääe behövs inte, tack ändå .
    Den gula är så söööörens fin! Såg du den turkosa? var shoppade du?
    är du säker? det tar nån minut bara. det kan ju vara att luvan drar bak den lite så att 116 funkar till milo.. det tror jag att det gör

jag var på llm såg aaaalla lurvarna hmm utom den turkosa med gula, men den har man ju sett innan
    den turkosa var fin med lite trist för kontrasterna var så små.. men smaken är olika
  • Buttelina

kan säga lite om lurvarna..

http://www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=5756&m=226&page=3&rnum=2

denna ser INTE ut så här irl. mycket grönare, skum grön färg. men fin ändå!

http://www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=5752&m=226&page=3&rnum=6

denna ser inte ut så här. den är aprikos/starkrosa. skum färg men sketasnygg enligt mig

lillronya: den grå lurven ser mer ut så här

http://www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=5748&m=226&page=3&rnum=9

än så här

http://www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=5790&m=226&page=3&rnum=12

• Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-08-08 10:53:15 följande:
    Hmmm... Jag är inne på den hel-lila
    jaa fin den med stör mig lite på det gröna på armarna men den lär väl flytta hit
    lillronya skrev 2010-08-08 10:54:38 följande:

Hummeltröjan vet du var du kan skicka sen eller hur?

Vad bra, då måste vi nog ha den grå om någon av våra andra blir sålda.

jaadå jag anade att den var lite din smak älskade den irl
  • Buttelina

hehe hon tyckte det var lite jobbigt men ok för milos skull sa hon
    Lite kort framtill tycker jag. armarna är inte så långa som dom ser ut utan hon stog som en säck potatis
    men tror ändå att 116 funkar till milo
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-08-08 11:05:07 följande:
    GAAH nu fick jag ångest.
    Lila med svarta kantband eller
    mörkgrå med lila kantband till Milo?!??!

Butte, hur fin var den lila? På LLMs bilder ser den nästan blå ut.
    hmm svårt.. men den lila med grönt på armarna är nog mer du.. den grå har ju rååsa på armarna men dom var båda skiiitfina! du kommer bli nöjd med vilken som!
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-08 11:06:36 följande:
    Är de lila kanterna sådär ljuslila som på bilderna?
    ohh det minns jag inte, tror nästan det, jag minns bara att jag tyckte den var meeega fin! och kontrasterna med det gul/rosa på armarna var såå fint!
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-08 11:10:19 följande:
    Oj! det va ett svårt val, han vill inte ha båda måntro? Drömmer
    Tjollabolla skrev 2010-08-08 11:06:29 följande:
    Åh hoppas hoppas allt är bra. Förstår att väntan är hemsk.

Har inte sett några katvig ränder faktiskt...
    Helt horribelt fruktansvärt är det!! Exakt samma otäcka känsla som när vi hittade mamma när hon gått bort, man sitter bakom en låst dörr och väntar på att dom ska bryta upp den, ena sekunden hoppas man att allt är som det ska, nästa sekund gråter man livrädd för vad som finns där bakom.. Måtte dörren öppnas med bättre besked denna gång!!
    Hjärta du vet att jag tänker på dig! och att tummarna hålls! det bara måste vara ett bra besked denna gången!
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-08 11:11:50 följande:
    sötisen Kyss lite butter uppsyn där

den där lurven blir bara finare o finare tycker jag, usch!! Jag har inte plats för fler
    hehe hon gjorde en sur min med vilje med

ja den lurven var verkligen tokfin irl! mange blev kär direkt och jag hade ju bilskorna från molo så det kommer bli perfekt
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-08-08 11:15:05 följande:
    Haha sötnosen Milo frågar efter Isabel varje dag, ni måste komma hit nån helg snart!

Hmm ja det funkar ju absolut. Det gör kanske 122 med, men är mest rädd för att armarna ska bli tok-långa.
    tar du utan luva så ta 116! det borde blir bra! så stor skillnad mellan milo och lillebror är det inte! och dessutom drar luvan bak den! så utan luva till milo ta 116 säger jag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17