-
Jaaa, bara en massa tecken.......har ingen aning om vad jag ska klicka påTjollabolla skrev 2010-11-24 10:01:36 följande:*ASG* Himmel! Förlåt, men fy vad roligt... har dock ingen aning om var du ändrar tillbaka... Du lär väl bara se massa tecken nu då? *fnissar* -
Nu har jag lyckats ändra, tack för all hjälp

-
då kanske 1-2 skulle funka på min tjej, hon behöver en mössa....vad har din tjej för huvudmått?Stormis skrev 2010-11-24 11:34:04 följande:Jag provade en 3-5 år på salgen (annat material och färger, men samma modell). JAG kunde nästan ha den
. Så jag köpte 1-2 år till 3-åringen och den satt perfekt, men lär väl inte räcka nästa år
.
Tjolla: Jag gillar tvåan bäst av korten, fast idén med knaskortet lät ganska skoj. Får nog se till att du får min adress då om du inte lägger in det här
. -
åååhhh BoR får nytt molo på fredag!!
-
syns redan i webbshoppen............mycket fint
-
åh vad fin hon var i katvig-suiten, eller i allt men speciellt i denCamillaJ skrev 2010-11-24 19:27:18 följande:God kväll.. slängde in lite bilder på Tuva i dagens post !! Jag är mycket nöjd .. fast jag tog 80 i storlek på allt så som ni ser på bilderna är de liiiite stort eller långt eller ja!
Jättefina bilder i bildis!
-
Inga problem alls. Min 2-åring tar på sig den själv utan problemStargirl skrev 2010-11-25 17:41:43 följande:Usch.....Molo overallen är svår att ta på sig tycker dottern. Hennes ben fastnar i fleecen vid fötterna och den viker sig dubbel. Både Reiman och Didriksson overallen är enklare tycker hon, synd på en fin overall.
Har ni samma problem? -
är det nån som har beställt från funkybaby sista tiden? jag beställde förra veckan o fick ett mail i söndags där det stod "din vara har packats o kommer att skickas under morgondagen". Borde det inte ha kommit nu??
-
men om hon inte har skickar borde jag väl inte ha fått mail om att det skulle skickas "Imorgon".......mailade henne igår o frågade, men har inte fått svarKristyr skrev 2010-11-26 20:03:41 följande:mailade henne häromdagen och då hade hon inte skickat mitt paket tror det var i onsdags. Hon hade fåt tokmycket ordrar (vad konstigt med så bra priser
)*haha* det känns ju så där...Smultronhjärta skrev 2010-11-26 19:42:20 följande:Fast 4 par gummistövlar kanske borde dra ner den braiga känslan, har köpt stövlar på varenda salg..hur många par behöver ett barn??
A har två i två olika storlekar och det paret som passar använder han aldrig. de behövs inte när han har andra vattentäta skor... -
Skulle behöva lite inredningsråd, ni brukar ju vara duktiga på det
Lillans rum ska göras om, hon har ett rum med snedtak. Det är vita väggar nu o jag vill inte sätta tapet, men målar gärna Har köpt en massa från denna serien http://puffydesign.jetshop.se/serie-abbie-c-275-1.aspx
frågan är nu om jag ska låta väggarna vara vita, eller om man ska göra en röd fondvägg, eller rött på snedtaket eller måla röda ränder på nån vägg eller nått annat ??