Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-04-09 20:24:11 följande:
    Åh inte fel, grattis!
    Tack! Känns skönt att ha lite pengar fixade redan
    080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3

SHIT alltså!

Jag hade en tjej på loppisen idag som köpte typ 15 av mina me&i plagg, skulle pruta till halva priset, då tog jag 75 kr plagget för mina NYA pk plagg... SUCK!

Nu ligger ALLA plaggen på me&i köp å och sälj. sidan på fb...

• 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-04-09 20:41:06 följande:
    Men fy så fult! Lägg nån iten pik i kommentarsrutan där tycker jag
    Jag funderar på det. Pärontunikan är tex ganska tvättpåverkad... för den tillhör inte pk. Storblomman i 122 köpte hon av min "bordsgranne" ganska blekt den oxå...
  • 1 och 1 är 3
    Lalalong skrev 2011-04-09 20:50:14 följande:
    Jag fattade först som att du inte sålde det eftersom hon prutade och att du nu lagt ut allt på fejjan istället. Men NU fattar jag vad du menar. 
    Jösses vad lusfräckt!!!! Förvånad 
    Jag kommenterade på en tunika och skrev:

Om du nu köper för att sälja vidare får du iaf ge en rättvis beskrivning, denna är ganska tvättpåverkad...

• 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-04-09 21:03:45 följande:
    Tipsa henne om att bara hon är ärlig så behöveru inte kommentera nåt
    Det står dessutom i reglerna att OM kläderna kommer från PK ska detta anges. Det stod en STOR skylt vid min stång att så var fallet.... ja ja, jag lägger ner, blir bara irriterad för om jag själv köpt n¨ågot i fint skick så ska de banne mej vara de oxå! Jag e glad för mina 2625 kr och att jag bara la 4 timmar där istället för all tid det tar att fota, lägga ut, packa osv.
  • 1 och 1 är 3
    Duntoffla skrev 2011-04-09 21:10:32 följande:
    Ja om det inte råkar sammanfalla med sambons fiskeresa sista helgen i maj. Känns lite oroväckande. I dag sa han dock att han som han ska göra sällskap med härifrån måste jobba den helgen och att de ev åker måndagen efter. Om inte den killen kan åka måndagen måste sambon flyga upp till Hemavan för att bli upplockad där. Många om med andra ord. Obestämd Jag kommer gråta blod om jag inte kan, är så inställd på det nu. Skulle gärna vilja ta bilen fredag och hem lör eller söndag.
    Håller tummarna!!!
    Busbellan skrev 2011-04-09 21:17:53 följande:
    Tradera går verkligen uselt just nu! har 11 auktioner ute som går ut imorgon, har ETT bud på dem.
    Har inte satt några 1 kr utrop det vågar jag inte, men tycker ändå inte jag satt överdrivet höga pris på dem heller
    SUCK! Så himla tråkigt!
  • 1 och 1 är 3
    Lilla Ego 07 skrev 2011-04-09 21:27:07 följande:
    Men vilket ärkepucko!! Visst, det är inte något brott att köpa billigt och försöka tjäna en slant på det. Men kan man då inte göra det på T då eller?? Lägga ut på FB är väl bara jävligt korkat!!

Hoppas att du fick medhåll från moderator och att du inte får nån skit, då går jag i taket!!!Flört
    Precis, jag skiter i att hon tjänar 100 spänn liksom men jag köper ju en del där även jag... vill ju inte bli "lurad" av kläder i MYCKE FINT skick...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17