Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ängel> Superfint med den gröna katvigen till haremsbyxorna Är de fodrade eller? läste massor med blaj om sånt tidigare? och är tyget lika tunt som i de tidigare "sommarbyxorna" och 3e frågan är de lika stora som de tidigare? *hoho* många frågor blev det...

blev nästan sugen på ett par sånna till storebror som han kan ha på lillesysters dop.....

• Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-08-28 20:07:59 följande:
    OT nu men jag känner att jag har dålig koll.
    Ni som bytt till framåtvänt i bilen, har ni bara vänt på den bakåtvända stolen eller har ni köpt en sån stol som enbart är för framåtvänt åkande?
    Inte aktuellt att vända Liam än men vi fick ett super erbjudande på en framåtvänd stol så jag ville kolla upp läget först
    det finns stolar för bara bakåt åkande, så finns det för båda hållen och så finns det för frammåt. Du måste ju veta vad du har för stol om den går att vända...
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-08-28 20:16:01 följande:
    Ja det blev kanon fint ihop
    Jupp dom är fodrade, blev så glad när jag läste att dom var det. Mjaaa, alltså tyget känns tjockare, kanske för att dom är fodrade men dom känns mycket mer rejälare än dom andra Harem.
    O ja dom är väl relativt stora, jag tog 98 i dom här, sitter kanon bra och även lite att växa i. Liam har annars 104 i byxor.
    kanske jag ska fundera på ett par sånna Drömmer Sonen använder 86 NS nu.. han är 91- 92 cm lång kanske (försökte mäta hemma)... ska vara 92 enligt kurvan i sept. Har inte provat några 92or än på honom. Men då borde det ju bli ett par harem i stl 86 isf?
  • Kristyr
    1 och 1 är 3 skrev 2010-08-28 20:23:28 följande:
    Men allt stort e nog borta redan...
    Kristyr skrev 2010-08-28 20:19:04 följande:
    kanske jag ska fundera på ett par sånna Drömmer Sonen använder 86 NS nu.. han är 91- 92 cm lång kanske (försökte mäta hemma)... ska vara 92 enligt kurvan i sept. Har inte provat några 92or än på honom. Men då borde det ju bli ett par harem i stl 86 isf?
    Måste lägga mej i lite... jag tippar på att T e 85 lång, hon har precis lagt sina harem i strl 80. Jag har köpt 86 i nya och dom funkar så ska du köpa så säjer jag köp 92 de gör ju inget om dom e liiite stora iom muddarna
    hmm okey.. men vill inte att de ska se stora ut eller sitta bylsigt den 2/10

Kanske ska prova några NS vi har hemma i stl 92 i morgon och se hur de sitter....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17