Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej i tråden.

Kikar in en snabbis på semestern.

Måste bara berätta om vad jag hittade idag!

Idag köpte jag följande, helt nya plagg i en barnklädesbutik.

- Molo cups klänning stl 80
    - Molo cups klänning stl 86
    - Molo cups bodysuit stl80
    - Aquaflower bodysuit stl 80
    - Gamla butterfly klänning stl 80

Alla till 30% rabatt ocksåFlört
    Det fanns även en massa dalmatiner, är dock inte så förtjust i dem så de blev inte nån sånGlad

Älskar ju cups så detta kommer jag leva på hela semestern!

Så nu har jag en extra klänning cups i stl 86 i fint beg skick som ligger hemma som ska få flytta, lägger nog ut på fb snartDrömmer

• Lilla Ego 07
    Busbellan skrev 2010-08-03 17:28:36 följande:
    Åh VAR???
    Grattis
    Jamen tackarGlad Var där med en kompis som också älskar molo och framförallt cups så hon shoppade också.

Busungar på gotlandFlört Har dock inte någon webbutik.

Går runt på ett lyckomoln känner jag, crazy att det kan ge sån lyckokänsla Flört
  • Lilla Ego 07
    lillronya skrev 2010-08-06 16:34:52 följande:
    Jag hade köpt pops vanliga skaloverall trots attd en är tråkig att titta på. Jag tycker det är det bästa ytterplagget vi ägt.
    Går de råsa inte att köpa i sverige? Hur fick du tag på din fina?
  • Lilla Ego 07
    ChokladMoshin skrev 2010-08-06 21:31:43 följande:
    Har letat efter att ha sett ditt tips förut men inte hittat den Älskar ju det printet.
    Vilken storlek är det du ska haDrömmer
  • Lilla Ego 07
    ChokladMoshin skrev 2010-08-06 21:45:51 följande:
    2-3 år.
    Busbellan skrev 2010-08-06 21:33:21 följande:
    flower är också fin till, kollade det nyligen, crazy saomon är fin till mörklila så det blir jättefint ihop med flower rånisen med mörklila kant
    Hmmmm, maken röstar för fotbollarna så för en gångs skulle får han nog som ahn vill. Tabletterna är på 500 mg och jag tar 2.
    Det är ju andra saker än bara kalciumet i sig vi ska få i oss. Så det är därför det är viktigt med ½l. mj-prod.
    Det är ju just det med denna operation att kroppen inte tar upp som den ska, så vi får näringsbrist. Anyway det är ju som sagt bara 3 veckor.
    De va synd, har en 4-5 år på T Glad
  • Lilla Ego 07
    ChokladMoshin skrev 2010-08-06 21:53:53 följande:
    Toppen, tack! Såg dom var dyra men det är det def. värt
    Oj, ja det blir stor skillnad för er då.
    Lilla Ego 07 skrev 2010-08-06 21:49:10 följande:
    De va synd, har en 4-5 år på T Glad
    Synd! Men den blir nog tokstor.
    Ja de va synd. Jag impulsshoppade den förra hösten när dottern var typ 3 månader. Fattar itne alls vad jag tänkte på då, kommer dröja länge innan hon kan ha den då hon är pyttig. Har inte sån plats att jag kan förvara kläder i 5 år el såGlad
  • Lilla Ego 07
    ChokladMoshin skrev 2010-08-06 22:05:13 följande:
    Haha jag har den ju inte ens ute nu på T insåg jag nu :) Men den ligger här i lådan på väg utFlört
  • Lilla Ego 07
    Busbellan skrev 2010-08-06 22:10:31 följande:
    Men då borde absolut 104 räcka i vinter
    Tror du den passar till regnbågsbyxorna?
    Jag har röda NS jackan både i stl 92 och i 104 här hemma. Vet inte om vår 92 är felmärkit eller något för E har kunnat ha den hela vintern och han är rätt lång, ca 105 cm nu så han var väl runt 98cm typ i vintras när han hade den.
  • Lilla Ego 07

E har den på sig på kortet här brevid :) Älskar den jackan! Ska köpa i fler färger här tänkte jag, så snygg och cool passform

• Lilla Ego 07
    Busbellan skrev 2010-08-06 22:17:51 följande:
    Hur är den i passformen? Den är inte jättekort va, så det glipar i midjan?
    Asså den är ju rätt kort i midjan, men en rätt bred mudd. Känns kanske inte som en jacka att vara ute i snön och leka i direkt men perfekt att ha till bilen och andra grejor.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17