-
Vi har hittat två små söta... fast många många fler är på väg!Busbellan skrev 2011-04-10 20:57:18 följande:Måste vi nog också göra imorgon då, brukar växa massvis nere i skogen här, men de kanske inte hunnit hit än
-
Busbellan: Jag vill ha första tjing på Ellas tröja! Sååå himla snyggt med svarta armar!
-
Jag påminner dig så fort jag ser denBusbellan skrev 2011-04-10 21:20:06 följande:Den kan du väl få första tjing på om jag kommer ihåg det bara
Men tror det är 116 i den tröjan så den ska förhoppningsvis passa ett tag till
Undra om det inte var Ronya som säppte den till mig på salgen, eller kommer jag ihåg helt fel?
-
Jag är här nu!
Hemma från jobb och nu inne efter promenad med hunden. Nu väntar städ, tvätt och läggning....
Kastade ju bara in allt i lördags för att komma iväg till mamma, får väll snällt ta tag i det nu...
-
Du kan få låna en av mina 599 krs påsarlillronya skrev 2011-04-11 19:08:50 följande:HEJ!!
Jag funderar på att ta en promenad med min vovsing dagen till ära.
Inte varje dag han kommer iväg på någon längre runda.
Tror jag möter A vid bussen sen med honom.
Jag städade halva huset men nu är dammsugarpåsen full..
Här blev de ingen lång runda, T skulle hålla vovve så ja, du kan själv räkna ut hur de gick
Vi tittade iaf på blommorna, läääääänge och väl
-
Mysigt!! Jag funderade lite på en tur till hembyggdsparken i morgon em, eller kanske torsdag om vädret håller i sig....lillronya skrev 2011-04-11 19:18:24 följande:Toppen hörredu!!

Får väl köra fattigmansknepet och gå ut och tömma ut lite.

Söta T!

Vi släppte Grim idag. Tog en stund innan han fattade att han kunde springa fritt. Sen kan du ju tänka dej hur han sprang. Som en galen.
Efter stund var han tvungen att kolla in getterna och grannens hundar också. Så då blev det koppel igen.
Hur ser det ut? -
Både ocklillronya skrev 2011-04-11 19:22:16 följande:Hembygdsparken är mysigt!
Hur vädret ser ut? Eller planeringen?
Fast i morgon funkar ju inte, sista gympan kan vi inte missa. -
lillronya skrev 2011-04-11 19:26:46 följande:NÄ precis!
På torsdag börjar jag jobba kl 17.
En tur till lekplatsen i byn kanske då...?
-
KRAM! <3ängeln83 skrev 2011-04-11 20:42:09 följande:Hej hej sötfisar.
Nu var det ett tag sen igen jag kikade in, har haft ett par riktigt jäkliga veckor men nu känns det som att jag börjar bli jag igen, efter typ 10 läkarbesök, snack med kurator och anti depp piller, fy vilken resa det varit.
Och shopping har jag inte alls orkat tänka på men nu börjar jag bli lite sugen på att klicka hem nåt fint. -
Shit vad jag längtar till salg nu!!!
Jag kommer nog ha med mig cirkus 3000 danska... jag vet att ju mer jag har med mej ju mer handlar jag... och sen säljer jag oandvänt... men det är ju sååå kul! Och såååå svårt att solla när man sitter där med sin stora säck!