Självklart, hon är väl inte så bred över axlarna?
Stormis skrev 2011-01-04 22:33:51 följande:
Har inte sett vårens rosa, men visst är den ruskigt lik den från i våras? Dessutom är det mkt möjligt att det i princip är samma rosa. Kantbanden gör jättemycket. Förra vintern jämförde jag den hallonröda/rosa med gula kantband med vårens rosa med ljuslila kanter och när man vek undan kantbanden så såg man ingen skillnad! Överlag har de ju ganska få variationer på kombosarna nu

.
Men mest surar jag över att de enkla t-shirtklänningarna kommer att kosta 499 kr precis som de långärmade. Hur surt är inte det

. I våras köpte man 86/92 för 299 till ord, och nu 92/98 för 499. Det svider rikligt! Så det får nog bli att invänta rea där. Fast K kommer ju kunna ha babykläningarnai sommar med så det löser sig kanske. men jag gillar puffen på jr, större chans att hon gillar dem eftersom det blir lite prinsessigare då...
Och vinkar hej! Snart blir det nog ordning på oss. Kan nog flytta hem imorgon eller på tors beroende på makens jobb och när bilen är klar fr verkstan. Även om allt är storstädat så har vi en del att ställa ordning på. Allt står bara uppställt i hörnen nu. Jäklars var prylar man har

.
Btw, när Försäkringsbolaget tittade in i Karlas garderob ryggade han tillbaka som att han sett ett monster

. Han tyckte visst att hon hade lite mycket

...
Skönt att flytta hen igen.
Vilken knasig gubbe från försäkringsbolaget