Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko
    Tjollabolla skrev 2011-04-06 16:43:20 följande:
    ASG!!!!!! Ja, det är det nog
    Haha ja, men väldigt rolig var den då
    Duntoffla skrev 2011-04-06 16:43:21 följande:
    Haha, nej, de finns nog lite överallt. Har du läst David Batras "Den som inte tar bort luddet ska dö!". Såg jäkla rolig med alla slags lappar

Busbellan- har du fått dina pengar från Funky?  Här händer det nada. Så trist. Blir ingen mer shopping där
    Haha jajustja, den boken är ju sjukt rolig
    Milla 090316 ♥ Bebis maj 2011 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    högbergarna skrev 2011-04-06 17:11:24 följande:
    Åh hejsan!
    Länge sedan jag skrev men jag har försökt undvika denna tråd! ;) Fattigt värre!!!
    MEN nu såg jag i bildtråden för jag kunde inte hålla mig!! Buttelina hade lagt in bilder på massa kläder o mitt där såg jag ett linne som hade sådana där multifärgade stjärnor på baksida. Någon som vet var man kan hitta ett sådant?? Min son skulle älska det!!!
    Linnet heter Bronx och har iallafall funnits hos busochrackartyg som dessutom har nån kampanj ikväll. Inte så mkt med 10% tror jag det var om du handlar för 0-300 kr med koden vip
  • solouniko

Happ nu halkade jag dit på Hannazacka också, typiskt! 20% på ett köp med koden LIKE och fraktfritt vid kortbetalning, så en liten Katvigtröja kan ju inte skada

• solouniko

Godmorgon! Duktig Emma, har äntligen lyckats tömma kameran på typ 200 bilder Så nu fick ni lite nya kort i BT. Idag jobbar jag MIN SISTA dag, tjohooo! ÅH så skönt! Till veckan ska jag bara mysa med Milla och tvätta bebiskläder

• solouniko

Här var det dött Köpte precis en geggamoja hood på BellaBo, måste tipsa er om dom, helt sjukt snygga med den sneda dragkedjan Och den cerise/vita randen är också så galet snygg, måste ha en sån mössa med Koden "bshop1" ger 50% på valfri vara och dessutom är det fraktfritt, kan det bli bättre?

• solouniko
    Buttelina skrev 2011-04-10 08:55:27 följande:
    såå skönt att dte är sista dagen. vilken känsla
    solouniko skrev 2011-04-10 08:52:39 följande:
    Här var det dött Köpte precis en geggamoja hood på BellaBo, måste tipsa er om dom, helt sjukt snygga med den sneda dragkedjan Och den cerise/vita randen är också så galet snygg, måste ha en sån mössa med Koden "bshop1" ger 50% på valfri vara och dessutom är det fraktfritt, kan det bli bättre?
    jag kollade in där igår och allt jag ville ha var slut MEN jag måste ju ändå ha ett köpstopp så som jag shoppat senaste tiden Drömmer
    Ja det är väldigt skönt faktiskt, tänkte först jobba natthelgen nästa helg också med näää. Jag ids inte Haha. Ja jag har ju också köpstopp egentligen, det går väldigt bra för mig Drömmer Men jag ska ju inte på någon salg iallafall så jag skyller på det Geggamoja jackan har jag klämt på i min lokala butik och tänkt köpa på fullpris så den kunde jag inte motstå nu
  • solouniko
    Buttelina skrev 2011-04-10 08:58:28 följande:
    solouniko: såå fina bilder på din snutta hon är så fin i bondgårdströjan!! och jag visste inte att hon fyllt år. Grattis
    Tack Ja i mars fyllde hon 2, stortjejen Älskar bondgårdströjan, helt underbar!
  • solouniko
    Buttelina skrev 2011-04-10 09:07:59 följande:
    ska man inte på salg får man shoppa hur mycket som helst ju geggamoja jackan har jag inte sett .. måste kolla
    solouniko skrev 2011-04-10 09:00:50 följande:
    Tack Ja i mars fyllde hon 2, stortjejen Älskar bondgårdströjan, helt underbar!
    mm stora tjejen
    Ja eller hur, som kompensation Ja det är ju en hoodjacka typ, men den är galet fin Har ingen svart så det blir nog bra!
  • solouniko
    Buttelina skrev 2011-04-10 09:12:08 följande:
    menade du dom som var svarta med randigt i luvan? massa fint geggamoja där ju så söta tossor också
    Ja precis den. Min lokala butik har den i grått och den är sjukt snygg IRL Ja älskade geggamoja, vill ha hur mycket som helst från våren. Fina baskläder, men rätt dyra ändå för att "bara" vara lite ränder. Men vissa saker måste man ha ändå
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17