Lalalong skrev 2011-03-05 12:12:37 följande:
Ja, det är verkligen dubbelt! Så länge K håller på så här så tar hon aldrig igen sig på vikten heller. Nu har hon dippat under 13 kg igen och det känns hopplöst!
Sen är det just det med jobbet. Är det någonstans dom borde ha förståelse så är det ju när man jobbar i förskola men det känns ändå riktigt för jävligt... Speciellt som det är ett nytt jobb också. Jag saknar det inte precis, det är synd att säga. Men jag tycker ändå det känns fruktansvärt att vara hemma så mycket.
Mattias har kunnat ta en del. Varje gång han har haft självstudier har han tagit det. Men nu har han praktik så det är ju jag som får vara hemma då.
Stackars Ella att vara sjuk så mycket också
Ja.. jag längtar till våååååren!!!!
Jag vet hur det känns...började ju nytt jobb i januari och det var provanställning...på en månad var jag hemma 5 dagar (F var hemma säkert 7-8 skoldagar utöver det) för dessa sjuka barn. Så det var en av anledningarna till att jag inte fick någon vidare anställning...(forutom att hon var helt psycho och jag faktiskt inte ville jobba kvar där).
Det värsta var ändå när hon sa "du kommer ALDRIG få ett jobb så mycket som du vabbar".
o då tyckte jag att jag vabbat lite med bara 5 dagar på en månad. De orden tog ganska hårt