Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lisabecka skrev 2010-08-11 18:20:03 följande:
    Finns bild i bt nu, kass kamera dock, mycket finare i rl. : )
    sååå fina!! min dotter såg dom och sa "åHHHHHHHHHHH mamma, får jag dom , får jag dom , får jag dom" haha
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-08-11 18:19:50 följande:
    quote][quote-nick]jean1 skrev 2010-08-11 17:43:05 följande:[/quote-nick]Jisses vilken aktiv tråd detta är, ingen chans att läsa ikapp om man inte varit inne på ett tag ! Ni verkar ju iaf ge schyssta matchningstips, fick bla förslaget att matcha den lila lurvoverallen med en girly rainbow mössa och det kan nog bli riktigt fint! Men, finns det printet inte på en vanlig modell utan bara som "babymodell" med knyt?Någon som har denna till sitt barn? Bild? Osäker på modellen...www.babyshop.se/system/search/prod... är denna bättre?www.luckylittleme.se/product.asp 82...[/quote]

Här kommer bild Vårens i storlek 3-6 mån på 10 mån busa

söööötfisen
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-08-11 22:00:14 följande:
    Ja, den var HEMSK, gjorde ju ont att titta på den
    Hur tänkte de där liksom

Här blev det bara ängeltunikan, men kan nog tänka mig monstermössan också
    haha gillade du inte den grön/cerise velourklänning/tunikan? det var typ det enda jag gillade

ängeltunikan var den jag mest ogilllade, skulle aldrig få för mig att ta änglar på mina barn *ryyyser*

heeelt olika smak där
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-08-11 22:13:02 följande:
    Nja, är väl inte överförtjust i den gröna färgen tyvärr

Tänkte att Ella kunde behöva en Ängeltunika så kanske hon kan lura nån att tro att hon är harmlös i alla fall
    haha jaa hon kommer säkert bli helsöt i den

jag gillar ju skrikiga kläder fast det blir aldrig att jag shoppar meandi nästan för det blir alltid att jag väljer molo/katvig/småfolk när barnen ska kläs ändå haha
  • Buttelina
    ChokladMoshin skrev 2010-08-11 22:16:05 följande:
    Hihi, jag älskade också den
    Ska bägge tjejerna få
    SKulle heller aldrig köpa den tunikan med ängeln, rös när jag såg den.
    ja jag har alltid och kommer alltid att förknippa änglar med döden.. så nä den flyttar inte hem här
    jag ska nog på mitt första meandi party snart om jag inte själv ska ha ett.. men ingen vill komma till mig skulle vilja se den blommiga klänningen irl
    lillronya skrev 2010-08-11 22:16:12 följande:

Häftig hur olika smak alla har. Och tur förståss!

Jag gillade verktygströjan till E och ev den svarta veourtröjan med mössa till.

Katt-tröjan till A och kaaanske den blå tunikan med en trollslända.

Den svartcerisa mössan får hon nog ha till sin rosa popoverall också.

N gillade den svartcerisa tunikan och mössan.

jaa visst är det, trist det hade varit annars. mycket svart ovanligt ronya det vsart/ceriseá var fint. minns knappt hur det såg ut dock.. måste kolla igen
  • Buttelina
    lillronya skrev 2010-08-11 22:22:28 följande:
    Vad bra! Då ska såna skaffas!
    Blir det för mycket med de till den dära svartcerisa tunikan?
    Buttelina skrev 2010-08-11 22:19:47 följande:
    ja jag har alltid och kommer alltid att förknippa änglar med döden.. så nä den flyttar inte hem här
    jag ska nog på mitt första meandi party snart om jag inte själv ska ha ett.. men ingen vill komma till mig skulle vilja se den blommiga klänningen irl

jaa visst är det, trist det hade varit annars. mycket svart ovanligt ronya det vsart/ceriseá var fint. minns knappt hur det såg ut dock.. måste kolla igen
    Hörredu kan inte du ta och packa dej hit på söndag, du med?

Älskar svart ihop med några andra skarpa fina färger.
    kan inte har tenta på onsdag¨och det är verkligen hårtplugg som gäller. har varit på TOK för lat i sommar :/
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2010-08-11 22:25:46 följande:
    kan inte har tenta på onsdag¨och det är verkligen hårtplugg som gäller. har varit på TOK för lat i sommar :/
    hårDplugg
  • Buttelina
    snoozen skrev 2010-08-12 11:48:45 följande:
    Har jag fattat rätt att höstens luvfleece är små? Ska jag ta 110 eller 116 till en kille på 105 cm?
    minst 116. jag tog 122 till min 105cm..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17