Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Men åååå... inte kan ni slänga iväg en idaT beställning såhär nära inpå salg... jag blir ju FATTIG!

080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3
    WTF skrev 2011-04-26 19:03:10 följande:
    Han har 86 mest nu i vanliga kläder, räcker det med 86-92 eller skall jag ta 98-104. Det är tänkt till hösten. Gillar egentligen inte gallon men funderar på att ha det till dagis...
    T har mest 98 nu faktistk, en del 92 finns kvar men inte mycke, Hon har fortf 86/92 i sina idaT regnbrallor. Strax över 90 cm lång och 15 kg tung...
  • 1 och 1 är 3
    Tjollabolla skrev 2011-04-27 09:52:04 följande:
    DET var faktiskt en bra idé, för han hade nog förstått att vi behöver lite mer försprång!
    Ja, lite så tänkte jag oxå. Dom andra på molo verkar vara grymt otrevliga... förrutom den där svenskan som även hon jobbar på salgen. Hon kom fram till mej och frågade HUR många vi var igentligen och hur mycke pengar vi hade med oss
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2011-04-28 21:25:08 följande:
    NÄmen va?
    Kan jag ringa dej?
    Jag drog ena fälgen längs trottoarkanten på dagis.... typ 3 veckor gammal.... Min mans mun sa att de inte var så farligt men hans ögon sa något helt annat! Så jag köper en ny för att slippa höra detta i all evighet! Sen hoppas jag verkligen att jag inte gör om detta igen!
  • 1 och 1 är 3
    Helle skrev 2011-04-28 21:30:29 följande:
    Kramar om. Fy vad tråkigt, men lätt hänt

Jag gjorde en ännu värre grej när vår bil var helt ny (för oss). Repade bakdörren och över hjulen i ett parkeringshus. Varken mannen eller jag var lycklig då.  
    Jo, lätt hänt... de sa han oxå... men ja... ögonen sa något annat. Han är sååå bil intresserad och hade en mycke tillfixad bil när vi träffades... den såldes sen till fördel för kombi Men det tog hårt i hjärtat....

Att vi nu köpt en lite mindre bil och är lite tuffare än en kombi så ja... 18" fälgar va ett måste.... och så gör jag såhär... Han va gråtfärdig...

Å ja, jag oxå!
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2011-04-28 21:46:02 följande:
    Huj huj- aldrig roligt! Men man lär sig av sina misstag...Jag kommer aldrig mer att parkera fel på Östra sjukhusets parkering-inte efter två pakeringsböter. Inte heller kommer jag att parkera mot trafiken,10 meter från min betalda parkeringsruta "lite snabbt bara"-inte efter den boten
    Jag lyckades med detta även på dom gamla fälgarna... dagis kanten är livsfarlig!

Lovade dyrt och heligt att vara sååå försiktig nu med nya fina fälgar.... Hoppsan då....

Känns som att om jag har tänkt åka på salg så måste jag fjäska liiiiite nu
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2011-04-28 21:53:17 följande:
    Du får ligga hårt och avancera med lite taklampa eller nått Klart du ska på salg :p
    Att stanna hemma finns inte på världskartan!
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2011-05-01 13:50:46 följande:

HAllåååååå!

Är det helt tomt här?

NU är vi hemma efter en helg iväg med hela familjen, mina föräldrar, min syster och hennes tös.

Mysigt!

Men skönast är ändå att vara hemma.

HEEEEEJ!!!!!!!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17