Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2011-04-27 16:41:46 följande:
    Jag ääälskar den rosa oranga katvigen, sååå somrigt!
    Låter bra Kanske får bli en sån då, frågan är om man ska ha kort eller långärm? Kanske lika bra med lång ändå så funkar den längre, är som dålig på kortärmat när det inte är högsommar..
    Milla 090316 ♥ Bebis maj 2011 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Kristyr skrev 2011-05-03 10:03:38 följande:
    vad de fina kortärmade t-shirtarna bronx och colobri små i stl eller?Drömmer eller ver de  normala?
    Små eller framförallt smala kanske, som de långärmade i samma modell om du menar de med lite spetskant? Milla har ju 92 i vanliga fall men 98 i alla tröjorna i den modellen. Har dock inga kortärmade men modellen är ju samma
  • solouniko
    Kristyr skrev 2011-05-03 10:49:02 följande:
    japps... *hmmm* känns lite väl kanske att köpa till växalådan och nästa sommar Det är ju bara 24% rabatt så det får vara... men då vet jag om jag ångrar mig. Ja de med spetskant.. de fiiiiina
    Jaa, spetskantströjorna är helt uuunderbara Mina molo-favvosar nu då jag annars har en tillfällig molo-svacka Vilken funderar du på?
  • solouniko

Tack för era förslag Jag gillar typ alla era Busbellan och Dunis Men så ska man ju vara överrens också, typiskt

Ja Butte framförallt frisyren Haha rejäla frillor där alltså! Milla hade inte alls sådär mycket hår

Everlonn skrev 2011-05-06 18:29:13 följande:
    Tycker hon ser ut som en Sofia jagDrömmer Kanske en Mona
    Både jag och Milla heter Sofia i andranamn faktiskt
  • solouniko
    Buttelina skrev 2011-05-06 19:09:37 följande:
    inte riktigt det erbjudandet var väl slut igår?
    solouniko skrev 2011-05-06 18:56:58 följande:
    Tack för era förslag Jag gillar typ alla era Busbellan och Dunis Men så ska man ju vara överrens också, typiskt

Ja Butte framförallt frisyren Haha rejäla frillor där alltså! Milla hade inte alls sådär mycket hår

Både jag och Milla heter Sofia i andranamn faktiskt
    hehe härligt med hår hmm tycker hon ser ut som en bella i alla fall
    Hmm jaa kanske det
    Lilla Ego 07 skrev 2011-05-06 19:10:31 följande:
    Vilka har ni som förslag då? Så kan vi vara med och rösta Glad

Grattis igen! Är fortfarande lite i chock här för det gick ju så förbaskat snabbt för dig ju! 

Själv känner jag mig lite rädd för att få föda på hallgolvet här nu med trean men får se till att knipa ordentligt :)
    Ja grejer är ju att vi har haft typ INGA förslag hela tiden Men sambon tycker Maja, jag tycker att det är fint men det är ju typ världens vanligaste namn nu också Obestämd Kanske inte gör nått egentligen men sådär kul ju om 5 i samma klass heter samma.. Jag är inne på Freja just nu men har haft Lilo som förslag med, tycker det är hur fint som helst men blev nedröstad där

Ja det gick vekligen undan och kom som från ingenstans plötsligt efter Greys Har skrivit en fölossningsberättelse i bloggen nu om nån är intresserad
  • solouniko
    Buttelina skrev 2011-05-10 23:33:33 följande:
    åhh solouniko vilka sötnosar så bra bella passar i grön/gröna katvig suiten och fina lilla milla i gemstones <3
    Tack Grön/gröna suiten är helt uuunderbar! Och gemstones med
    ChokladMoshin skrev 2011-05-10 23:58:44 följande:
    Solouniko:
    GRATTIS TILL FINA FINA TJEJEN!! Hjärta
    Och va go Milla är med henne <3
    Tack så mycket Ja hon är väldigt go med sin lillasyster
  • solouniko
    Busbellan skrev 2011-05-12 16:52:42 följande:
    På skokanonen
    Sambon kom hem med likadana fast rosa, helt otippat sådär Fina! Fast hade jag varit med hade det förmodligen blivit vita

Oj vad jag shoppar nu alltså haha. Jag som var så inställd på en lillebror har nu gått girly för hela slanten Är fortfarande inne i en rejäl katvigperiod och vill ha typ aaalla ränder, i allt! Funderade lite på om jag skulle flörta med någon om lite salgshopping, men det är som inte direkt något jag känner mig sugen på? Konstigt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17