Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-08-15 14:35:10 följande:
    det tas bort sen i efterhand när slutliga priset står
    Säker? Drömmer Vill inte betala för dom liksom *dyyyra*
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan

Hej tjejer!

I morgon åker vi BORT!! Ska bli sååååååå skönt att slippa de här bankandet på taket som man lyssnat på i över 2 veckor, så enormt less!! varje morgon kl 07.00 börjas det Kräks

Ska åka till min syster o lilla bebisen i Sthlm några dagar, bara myyysa och äta massa sushi

• RååSa BuBBlan

Å på måndag börjar Bubblis på dagis, känns helt knasigt, min lilla Bubbla Hjärta

Men det är bara dom här 3 gratis timmarna per dag, så vi hinner gosa massor ändå Hon saknar kompisar lite här märker vi, får lite långsamt med bara mamma

• RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-08-16 19:07:30 följande:
    Å vad härligt!
    Ja det ska bli så enormt skönt!! Behöver ett miljö ombyte så de heter duga
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-08-16 19:08:37 följande:
    Å är det dagisdags? Vad mysigt!
    Ja nu börjar det bli dags känner vi, hon kräver rätt mycket stimulans och framförallt kompisar, finns inte så gott om dem här i hennes ålder tyvärr, så jag tror det blir bra
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-08-16 19:16:13 följande:
    Det förstår jag!
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-16 19:10:33 följande:
    Ja nu börjar det bli dags känner vi, hon kräver rätt mycket stimulans och framförallt kompisar, finns inte så gott om dem här i hennes ålder tyvärr, så jag tror det blir bra
    Då blir det ju toppenbra med dagis nu!

Vi har bestämt att E ska fortsätta att vara hemma.
    A går ju på kyrkis två dagar i veckan och så går vi alla tre tillsammans på öppna förskolan en eller två dagar i veckan.
    Just nu är vi några som har jämngamla barn som går där och även träffas på fritiden, så det funkar toppen nu.
    Annars är E ganska nöjd med att drälla omkring med oss när A är iväg. A behöver en aning mer stimulans.
    Här finns ju öppna fsk men de är mest småttisar där med sina mammor, inte så skoj för en snart 4 åring

Jag hoppas hon kommer trivas, hon kan vara lite tillbakadragen när det blir många barn på en gång, blir liksom lite för mycket, ett par tre stycken är bäst
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-08-16 19:22:43 följande:

Godkväll flickor.
    Här har vi flängt runt hela dagen, barnen somnade som stockar så fort vi kom hem så nu blir det förråds städning hela kvällen.

Fick hem den lila lurv overallen idag, nu känner jag mej nöjd, hade ju egentligen velat ha en mera girly färg men denna får duga, blir nog fint med girly rainbow, lavendel stars och rosa NS mössa till Bytte ju till 80 och den kommer helt klart funka, får bli provning imorgon.

go kväll
    ängeln83 skrev 2010-08-16 19:24:05 följande:
    Här har vi också börjat fundera på dagis till Liam, han är enormt rastlös och krävande och nöjer sej inte alls med att vara med mamma och Meja hela dagarna Vi tog ju hem honom när Meja föddes men sen dess har han pratat om dagis nästan varje dag så jag tror minsann han längtar tillbaka. Dessutom är det ju 15/h gratis nu.
    Jag tycker det är så enormt svårt att roa henne, hon vill leka roll lekar med dockorna och liknande å de tycker jag e sååå segt.. Bygga lego, pussel o så e oki, eller baka o greja mm mm.. Men just det här  "hej jag heter barbie, va heter du"  "jag heter pinpessan ska vi åka till stan"  sååååå tråkigt

Hoppas hon hittar nån/några som åxå tycker de är skoj på dagis
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-08-16 19:24:36 följande:
    Vad skoj för Bubblis! Tror hon kommer få det toppen, nya polare att röja med, ibland behöver vi alla miljöombyten.

Hoppas ni får det mysigt i Sthlm, och du, ät en hel jäkla massa sushi för mig också...Är såååå sugen på det! Tungan ute
    Låååvar att äta för dig med   *mums*

Vi får åka in o babyshoppa och vrääääka i oss sushi nån dag sen va Drömmer

Arnold och Plupp ÄLSKAR sushi
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-08-16 19:26:12 följande:
    Förresten, är Matador sega på att skicka?
    Klickade hem lurv + suit för en vecka seda, men inget paket alls...Och inte är dom snabba på mailen heller, mailade tidigt imorse men inte ett ljud. Obestämd
    Vill ju veta om paketet är på villovägar liksom...
    Hm.. brukar va snabba o skicka men inte lika super på mail..
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-08-16 19:34:07 följande:
    Ahh, det får vi absolut göra! Jag ska nästan sluta äta redan nu för att få plats med massor av sushi, för som sagt ARNOLD loves sushi!

*svävar på små fluffiga lyckomoln*
    Jag behöver aldrig sluta äta för att få plats med sushi   sushi får alltid plats nånstans sååååååå mums e det Tungan ute

Kan nästan få i mig hur många bitar som helst, och dom där som finns där jag bodde förut e så ljuvliga att du anar inte, små färska fluffiga superba bitar som bara smälter i mun, MUMS!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17