Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan; jag minns inte innermåttet, tror det är 28:or. Men jag kan mäta idag när vi ändå ska till Vincent;)

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Oh gud. Milo har klätt sig själv idag... Från topp till tå. Safaritröjan med helprint, kameleont velourbyxor limefärgade med blåa stars som han dessutom har vikt upp sådär 10 cm. detta toppar han med randiga strumpor! Behöver jag säga att det blir overall i stan?! Det gör ont i mina ögon! Ungen vägrar byta. Nåja. Tack o lov ska jag ju iväg i em/kväll så jag behöver inte se eländet så länge

• Tjollabolla

Såg att ni pratade badkläder innan, Milo fick ett par nya badbyxor igår från H&M, sånna tajta fina med HAJAR på. Han älskade dom (jag visade inte dom med den där äckliga spindelmannen....) och dom kostade hela 79,50 kr 500 spänn för ett par badbyxor är ju SJUKT!

• Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2011-03-01 21:29:12 följande:
    Tjolla: Lova gör preciis likadant som Lia när hon inte får som hon vill Å andra sidan så vänder Lova sig på andra hållet när hon är jätteglad-benen upp och gunga från sida till sida-  som en TeletubbieDrömmer
    Sötnos! Det är töser det. Lia är så gryyymt envis. Det är mer humör i henne än vad det varit i Milo på 4 år
  • Tjollabolla

Ta 3 betala för 2

Hej och välkommen till DiGuLo-things for kidz! Butiken hade premiär i fredags med en strålande start. Då jag lovat öppningserbjudande även på webben, kommer detta nu. Dock tidsbegränsat. Erbjudandet gäller tom 4/3

Ta 3 betala för 2, den fria varan får inte vara ett nova star plagg, men ni kan tex handla ett nova star plagg för 399, en töja från Molo och tex tshirt från småfolk, den billigaste varan blir fri.

Rabatten dras i efterhand, samma dag som ordern kommer in, men jag behöver godkänna den innan.

www.digulo.se

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2011-03-07 20:52:28 följande:
    Hej hopp
    O välkomna hem

Här är det ganska så lugnt...
    jag har bestämt mej för att inte shoppa nåt mera idag så jag vågar inte ens kolla runt
    Men du har ju köpt den uuunderbara NS tunikan!!! Hur är den i storlek?? Måste få se en bild på Meja! Vill haaa!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17