Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Busbellan; jag minns inte innermåttet, tror det är 28:or. Men jag kan mäta idag när vi ändå ska till Vincent;)
Busbellan; jag minns inte innermåttet, tror det är 28:or. Men jag kan mäta idag när vi ändå ska till Vincent;)
Oh gud. Milo har klätt sig själv idag... Från topp till tå. Safaritröjan med helprint, kameleont velourbyxor limefärgade med blåa stars som han dessutom har vikt upp sådär 10 cm. detta toppar han med randiga strumpor! Behöver jag säga att det blir overall i stan?! Det gör ont i mina ögon! Ungen vägrar byta. Nåja. Tack o lov ska jag ju iväg i em/kväll så jag behöver inte se eländet så länge ![]()
Ohhh vad synd att man inte hittade mer på funkybaby! Blev bara en lilalila sommarsuit, men ändå nöjd
Vilken pangrabatt!!
Såg att ni pratade badkläder innan, Milo fick ett par nya badbyxor igår från H&M, sånna tajta fina med HAJAR på. Han älskade dom (jag visade inte dom med den där äckliga spindelmannen....) och dom kostade hela 79,50 kr
500 spänn för ett par badbyxor är ju SJUKT!
Garvar ihjäl mig lite; Butte du är bäst! Hoppas du köpte den där hjälmisen, klockrent på dig! Haha!
Söta du.Butte, det gör inget! Massa fin shopping!

Ta 3 betala för 2
Hej och välkommen till DiGuLo-things for kidz! Butiken hade premiär i fredags med en strålande start. Då jag lovat öppningserbjudande även på webben, kommer detta nu. Dock tidsbegränsat. Erbjudandet gäller tom 4/3
Ta 3 betala för 2, den fria varan får inte vara ett nova star plagg, men ni kan tex handla ett nova star plagg för 399, en töja från Molo och tex tshirt från småfolk, den billigaste varan blir fri.
Rabatten dras i efterhand, samma dag som ordern kommer in, men jag behöver godkänna den innan.
Heej flickor!
Hoppas allt är bra med er, känns som evigheter sen!
Vad händer här? Inga fler vårbyheter på G?