Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ
    Jen80 skrev 2010-08-16 07:37:32 följande:
    Hej hej !
    Jättelänge sen jag var här och skrev, men är inne och läser någon gång ibland.
    Lade in några bilder i BT, mest på Ava som vanligt .
    Hoppas allt är bra med er. Har en sjuk son här hemma, så det lär bli en hemmadag idag ist för att jobba. Blir mysigt då jag varit borta hela helgen.
    Kikar in lite senare igen ....
    Hej!!
    Åhh så fina som vanligt (barnen) =)
    Gud så fint det lila är ifrån Molo ! Finns bara till större va?
    Isak -05 & Albin -06 & Tuva -10
  • CamillaJ

köpte fina svarta NS byxorna till Isak idag. Sen den svart tröjan till kusinen som fyller 3 år =)
    blev så sjukt sugen på Molo pansy till Tuva klänningen och byxorna !!! Åhhhh.... kan inte bestämma mej !!

• CamillaJ

oj tryckte av för tidigt!
    Frågan är ska man ha klänningen och byxorna eller bodyn och byxorna eller suiten! Så svårt ...
    så fiiiiina färger ju!!!

Jen80 .... trodde du skulle jobba =) ?

• CamillaJ
    Jen80 skrev 2010-08-20 21:17:12 följande:
    Pansy är grymt fint ju!! Tyckte först rådjuren, men nu gillar jag Pansy mycket mycket mer!!
    Vilken stl köpte du till Isak? De svarta var mycket finare än jag trodde. Tror det får bli ett par till Liam om han vill ha såna. Ilon lär inte vilja ha dem iaf.
    sen ska de få varsin svart tröja med, rosa till Ava, grön/blå till Ilon och blå/röd till Liam. Ja, sen ska Ilon ha en grön hood och mössa medan Liam ska ha grå hood och svart mössa. Hmmm... ja, och harem till Ava... men vill Liam ha så får han nog också ett par Harem... usch, farligt det här !!
    Ja jag började lite fint såhär haha! Näh Albin vägrar! Eller nja.. det är inte lätt att få på han iaf.. =)
    Ja det va fint alltihop! Jag skulle ha 110 men de va tingade MEN tyckte de va sjukt stora så jag tog hem ett par 104 .. annars ha Isak 110 i "vanliga" jeans. Så men som sagt tycker att det såg jätte stora ut 110. Men ska testa annars fick jag byta ! =)
    Den gröna hooden va så fiiiin!
    Sen klänningen var fin men tyvärr ingen liten ju !
    Jag gillar allt nästan utav det nya NS !!!

Ja rådjuren ha Tuvis, men detta är så fint Pansy !!!
    Men kan inte bestämma mej för vad jag vill ha ....... hmmmmm!!!!
  • CamillaJ

Åh köpte fiiiiina Pansy klänningen idag Skrattande... den är helt underbar! Har inte testat den ännu, men hade önskat det fanns leggins till så små! Vet inte om jag vill ha babybyxan till.... hmmmm! Men fin fin!

• CamillaJ

Kanske någon här inne som vet vart jag kan hitta RÅSA baby skor converse stl 18 med mjuk sula!!???
    Letat i stan men det va slut i 18 och gick tydligen inte få tag på ..... hmmmm... men om någon vet så inboxa mej Snälla !!

• CamillaJ

fundera också på tossa men ha tyckt det ser så tunna ut dom geggamoja?
    Men det kanske dom inte är då?
    Funderade på hur elodi details sitter hmm......

Ingen här inne som ha en Brio Sing? Funderade angående åkpåse...

• CamillaJ

Ungerfär vid vilken grader bruka ni börja med lurvarna ?
    Jag har funderat på det nu när det slått om här och blivit nästan nere på 10 grader...

Tjolla- Har du lurvoverall? Och har du någon annan overall till den "riktiga" vintern?

• CamillaJ
    Tjollabolla skrev 2010-08-27 07:48:46 följande:
    Har haft en Brio Sing. Vad funderar du över?

Jasså ok , jag fundera över åkpåse ... tycker att Brio är rätt liten i sittern ? Jag har tråkig färg på vagnen svart och mörkgrön .. hade velat ha nån fin åkpåse då istället men alla åkpåsar verka vara så stora eller super tjocka..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17