• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

smurfan0 skrev 2011-01-05 15:38:49 följande:
    Har en fråga om Molo junior leggings. Är de stora/små i storlek? Min dotter kommer vara 84 cm i början av maj enligt BVC-kurvan , så kanske max 86 eller något under sommaren. Kommer strl 92 vara för stort? Hon är ganska smal... (man kan ju hoppas att hon kan ha dom iaf =))
    min tjej är 88cm o använder molo leggings i både 92 o 98
  • h80
    SmillaMilla skrev 2011-01-05 16:16:19 följande:
    h80: VAR köpte du den fina chill norway tunikan? Jag vill ha!!!!
    på borgebykids&friends......en affär som jag totalt har missat, o som ligger 5 min från mig Glad halva priset Tungan ute
  • h80
    SmillaMilla skrev 2011-01-05 16:23:02 följande:
    Åhhhhh det fanns inga i Sveas stl? 104-110
    den jag köpte var en tunika i storlek 6 år (det var den minsta jag hittade) Tänkte att min tjej ska ha den som klänning, ärmarna är för långa på min tjej ( 88cm) o den slutar en bit ner på vaden. Men jag hoppas att den passar nästa vinter. Det fanns ljusrosa också. Ska kanske dit imorgon igen....
  • h80

bläää, irriterad idag o måste skriva av mig. Tidigare idag så packade jag in min mamma o båda barnen i bilen o körde till illerhiller, 55 min i bil med 2 inte så glada tjejer..........så kom vi äntligen fram o då är det stängt. Jag hade kolla öppettider på hemsidan innan o det står där att det är öppet alla dagar utom söndag........men det var bara att hoppa in i  bilen o köra 55min hem igen

• h80
    Saraia skrev 2011-01-12 10:20:35 följande:
    Såå härligt! Nu måste jag bara bestämma om stortjejerna ska få colibrikläänning o vilken modell i så fall, med el utan luva!
    finns den med luva?, vart? en sån måste vi ha Glad
  • h80

aaahhh, så nervös jag är, måste nog shoppa lite. har precis lämnat min tjej på dagis o ska inte hämta henne förrän kl 13:30.........lååång tid

• h80
    Saraia skrev 2011-01-13 09:32:31 följande:
    shoppa lite då så får du tankarna på annat
    ja jag får nog göra det, så segt på ajabajja
  • h80
    lillronya skrev 2011-01-13 10:06:13 följande:
    Visst var det du som jobbade påsjukhuset i Lund?
    ja, det var jag
  • h80
    lillronya skrev 2011-01-13 11:07:35 följande:
    Är det barnsjukhuset den byggnaden som barnrematologen ligger i?
    Nu ska vi till endokrinavd.
    Ja, det är barnsjukhuset.
    har inte riktigt koll på vilken som är endokrinavd. står det nått nummer? jag tror att det är våningen under barnreumatologen (om ni inte ska till vuxen).
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17