Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Gokväll brudar!

Hemma efter jobbdag nr 2! Bara ett lååååångt pass till i morgon sen är jag ledig i 5 dagar!!!!!!!!!!!

080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3

TildeLova: skönt att paketet kommit fram och härligt att höra att plaggen föll er i smaken! Var ju enligt mej sämre utbud på lördagen men om jag ska säja de själv så tyckte jag att jag fick ihop ett fint paket kul vi tyckte lika

• 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2011-06-06 09:01:36 följande:
    Ha det så bra idag
    Vi åker med coola gänget Ringde Vs bror igår och frågade om han hade lust att följa med... varför ska alltid JAG fixa presenter till deras familj lixom... Han följde snällt med. I morse kom det ett sms, får Anton och Emma oxå åka med!? Dom tycker så bra om dig och T är ju sååå söt...
  • 1 och 1 är 3

De åskar som aldrig förr... jag är skit rädd!

Liten stjärna gråter hysteriskt och tror att vårt hus ska gå sönder...

Ge mej kraft!!

• 1 och 1 är 3

Hjälp va lugnt det är här!

Åskan igår var inte rolig alltså, fyyy va rädd jag var! Och T oxå! Att gå upp när klockan ringde va tufft. spenderade dagen på jobbet och skulle sen ta en tur till familia för lite shopping, gjorde detta i sällskap av Helena... Ber om ursäkt för min dotter....

Hon låg på golvet på lindex och så fort jag kom närmate än 1 meter så gallskrek hon... Humör så de heter duga!
    Efter en stund gick de dock bra med Jenna och dom gick dit T bestämde och jag följde snällt efter på lagom avstånd. Tokig unge, och tänk att trots att hon precis somnat så älskar jag ju henne över allt annat. Men jag sticker inte heller under stol med att jag hoppas att lite omega 3 ska göra underverk Drömmer

• 1 och 1 är 3
    LJ2 skrev 2011-06-08 20:13:16 följande:
    o va e det för priser där? nån som har länk till prislista??
    Stormis blogg Kolla där!

De e nästa helg, VIP fre och lör fm tydligen... jag är inte BIB medlem och kan absolut inte åka fredag...
  • 1 och 1 är 3

Gokväll brudar!

Lugnt på shoppingfronten här, men sugen till tusen! Just nu letar jag dock inredningsprylar. Vi har idag börjat bygget av lekstuga

En fråga till Er som vet allt Dörr tänkte vi bygga själv men fönster, var hittar man de!? Helst öppningsbara.. och så inte glas ju, måste va plast!

• 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2011-06-12 20:16:56 följande:
    God kväll!

Hörni, det där ROTavdraget..Visst är det bra grejer? Jag är i renoveringskatastrof,vill inte,orkar inte,sa jag vill inte??Drömmer

Förstår att Molo höst är på G..Vad hissas och vad dissas???
    ROT är toppen! Man kan dock inte snvända det om huset inte är 5 år gammalt... så till vårt lilla målningsprojekt i år funkade de inte..

Fast du kanske är sugen på att komma hit och måla lite
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17