Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Gokväll brudar!
Hemma efter jobbdag nr 2! Bara ett lååååångt pass till i morgon sen är jag ledig i 5 dagar!!!!!!!!!!!
Gokväll brudar!
Hemma efter jobbdag nr 2! Bara ett lååååångt pass till i morgon sen är jag ledig i 5 dagar!!!!!!!!!!!
TildeLova: skönt att paketet kommit fram och härligt att höra att plaggen föll er i smaken! Var ju enligt mej sämre utbud på lördagen men om jag ska säja de själv så tyckte jag att jag fick ihop ett fint paket
kul vi tyckte lika
Jag är här en snabbis för att flytta pengar. Drar till väla/ikea en sväng och fixar studentpresent.
Hemma innan nationaldagsfirandet i em!
De åskar som aldrig förr... jag är skit rädd!
Liten stjärna gråter hysteriskt och tror att vårt hus ska gå sönder...
Ge mej kraft!!
Hjälp va lugnt det är här!
Åskan igår var inte rolig alltså, fyyy va rädd jag var! Och T oxå! Att gå upp när klockan ringde va tufft. spenderade dagen på jobbet och skulle sen ta en tur till familia för lite shopping, gjorde detta i sällskap av Helena... Ber om ursäkt för min dotter....
Hon låg på golvet på lindex och så fort jag kom närmate än 1 meter så gallskrek hon... Humör så de heter duga!
Efter en stund gick de dock bra med Jenna och dom gick dit T bestämde och jag följde snällt efter på lagom avstånd. Tokig unge, och tänk att trots att hon precis somnat så älskar jag ju henne över allt annat. Men jag sticker inte heller under stol med att jag hoppas att lite omega 3 ska göra underverk 
Är de någom som funderar på Katvig!?
Gokväll brudar!
Lugnt på shoppingfronten här, men sugen till tusen! Just nu letar jag dock inredningsprylar. Vi har idag börjat bygget av lekstuga
En fråga till Er som vet allt
Dörr tänkte vi bygga själv men fönster, var hittar man de!? Helst öppningsbara.. och så inte glas ju, måste va plast!