Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2011-06-14 22:18:31 följande:
    Vad blev det?
    jag insåg just att det blev hela 4 plagg med stjärnor... Långa leggings, korta leggings, tröja med lång arm och tunika med kort arm.... att jag itne köpt dom tidigare alltså! Och så en fleece och en colibri tröja
    080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3
    WTF skrev 2011-06-14 22:50:03 följande:
    Maken undrade om han kan lämna in mig på Molo-detox någonstan!Skäms

Tror ni leggings i 104 blir jättestora till en på 86 cm? Han hade ju i 92 innan han blev 80 cm men kan ju iofs ha dem än...
    T har 98 med bra växtmån... 93 cm lång...
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-06-15 08:41:25 följande:

Hjälp mig lite tjejer
    Hur mycket tror ni man kan ta för ett par gemstoneleggings, använda en eller två gånger?
    De verkar ju ganska populära och man vill ju gärna ha ut så mycket som möjligt

98 el 104!? Jag tippar på en 50lapp, hundring max. Dom går kasst nu
  • 1 och 1 är 3

Har någon fått besked från ajabaja!?

Dom har ringt mej men jag kunde inte ta de då å nu svarar dom inte

Mina kläder fanns säkert inte då

• 1 och 1 är 3

Jag ringde dom nu de va bara en tröja som inte fanns, dock finaste colibri...

Men alla stjärnor fanns

• 1 och 1 är 3

Gokväll!

Ser att ni diskuterar dagis..... De finns de ju dom som börjar lämna så fort barnet fyllt 1... För om dom inte får jobba så knäcker dom sej psykiskt, jag borde inte fått bli mamma alltså.... Förvånad

Tror dock att vi nu hittat den optimala lösningen, de känns så iaf. T går mån-tis samt tors-fre, och helt ledig var fjärde vecka Jag jobbar lagom, får en dag mitt i veckan ledig och tillsammans för att bara mysa. Att gå upp måndag kan ju kännas tufft, men när man sen kommer hem så är det ju bara en jobbig dag till sen är vi lediga. Och likadant torsdag...

Annars har denna dagen varit mest skit... fick världens utskällning får en kund på jobbet då hon bokat sin hyrbil från fel dag... jag va den mest icke tillmötesgående människan hon pratat med och hon kommer aldrig återvända till vårt företag... hon tyckte jag skulle ringa kunden som hade bilen nu och be dom lämna tillbaka den tidigare så hon och hennes man hann till Vätter rundan i tid....15 minuter senare ringer hennes man och ber om ursäkt för det var ju faktiskt HAN som bokat fel dag..... SUCK säjer jag bara!

Sen körde jag från jobbet, får ett samtal från killarna på verkstaden att jag har dåligt med luft i ena däcket. Mot PEAB för att Vs bror skulle pumpa till mej... där upptäcker vi en stor skruv och alltså riktig punka... Över till däckfirman som räddade min dag och tog hand om mej direkt, och dessutom gratis för jag såg så ynklig ut och bad så snällt, DET kallar jag service!

Ursäkta mitt drabbel, har inte fått prata av mej tillräckligt idag

• 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2011-06-16 18:11:47 följande:
    Gokväll!
    Diskussionen handlade ju om att tvingas ha barnen på dagis vid en viss ålder.

Ni har ju en jätebra lösning som passar er toppenbra!

Iblnad kvittar det vad man gör på sitt jobb så har man ändå gjort fel. Känner igen känslan.
    Skönt ändå att mannen ringde tillbaka!

Och perfa att du fick hjälp med bilen. Sånt är ju hopplöst!
    Aha, läste inte tillbaka, såg bara era inlägg på denna sidan

Jag var aningens irriterad på tanten om man säjer så. Hon menade på fullaste allvar att jag skulle ringa kunden som hade bilen och be dom komma och lämna dej. PUCKO!
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2011-06-16 18:17:49 följande:
    Aha!
    Jag länkade till aftonbladet där en person från ssu, tror jag , ville införa skolplikt från tre år.
    Sen var det någon där i kommentarerna till artikeln som skrev att de egentligen ville införa från 1 år.
    Det är så man blir knäpp.

Puckon finns det inom alla arbeten. Så kass!
    Men SUCK igen! Folk kan väll få bestämma själv!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17