Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lalalong skrev 2010-09-23 10:19:36 följande:
    Tack

Klara saknar både jeansleggings och svarta leggings... Måste kanske shoppa lite om det nu är fint till Drömmer
    Fast jeansleggings har jag inte hittat några ännu som sitter fint på henne. Hittar bara sånna som är i mer riktigt hårt jeanstyg men med en resår i midjan. Ser konstigt ut på henne. TIll lillasyster har jag riktiga leggings, i mjuk bomull, men som ser ut som jeans.

Någon som vet var man kan hitta detta till större barn får hemskt gärna hojta till!!
    jag såg fina kik kid någonstans i jeans....
  • Kristyr
    Lalalong skrev 2010-09-23 10:19:36 följande:
    Tack

Klara saknar både jeansleggings och svarta leggings... Måste kanske shoppa lite om det nu är fint till Drömmer
    Fast jeansleggings har jag inte hittat några ännu som sitter fint på henne. Hittar bara sånna som är i mer riktigt hårt jeanstyg men med en resår i midjan. Ser konstigt ut på henne. TIll lillasyster har jag riktiga leggings, i mjuk bomull, men som ser ut som jeans.

Någon som vet var man kan hitta detta till större barn får hemskt gärna hojta till!!
    http://www.luckylittleme.se/product.asp?product=49687
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-09-23 10:55:15 följande:
    Då funkar det ju med vita Annars är det grymt opraktiskt, även om jag har städ mani så blir dom ändå skitiga här hemma.
    Ska ge mej ut på leggings jakt tror jag, det är såå synd att Molo inte gör baby leggings, isf finns det nog en massa som hade varit fina till.
    ja, jag saknar med babyleggings..
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2010-09-23 13:26:59 följande:
    ni får slita åt en annan med =P hahaha.. bara å fylla sopsäckarna P så delar man sen hehe... dem kanske har lite hänsyn till en liten bebbe =P lr ?? iof vet man ju inte med danskarna =/
    h80 skrev 2010-09-23 13:18:28 följande:
    ska du ha samma färg till dom tycker jag den lila
    mm den e ju såå fin.. men älsakr ju den turkosa mest till maxen .. e inne i en turkos säsong =P.. alltis sött å syskonmatcha juh.. hmmm hur ska man göra...tukos passar väll på tjej med..lr ??
    lillesyster har katvig turkos/vit body idag! Självklart turkost på flickor!
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2010-09-23 13:35:49 följande:
    det blir inte för kt med en sån lurv då??

maxen har ju båda katvig mössar med turkost i sin både den vit/turkosa å grön/turkosa.. kommer ju matcha så fint =P eller hur ? ! =)
    hmm stl 68 eller 74 till melina? hon har 62 nu men när kölden sätter in så kommer ja ju mest ha overall på henne ute...så det e ju frågan ?!?

hmmm eller kanske ska vänta å handla hennes på salgen å ta denna turkosa till maxen bara...uhh beslutsångest lr vad
    Buttelina skrev 2010-09-23 13:29:18 följande:
    haha salgfeber

fyyy vad skoj det ska bli!!! tur att dom tog bort barnibyen skitet
    ska bli superskoj.....blir att åka tiiiiidgit från vxö..=P syrran ska köra till sthlm på fre morgon med haha trevligt...men jag få köra hem så får hon sova.... hur länge innan bör man vara där...hmm detta kanske borde gå i salg forumet =P
    68 växer de ju ur jättefort. Jag har minsta 74 på lurvjacka. Även  på overallen som snart passar perfekt och är säkert  urvuxen i december (får hoppas på bra kalendrar)
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2010-09-23 20:41:10 följande:
    åhh har äntligen hittat en guldgruva med leggings till melina WEEEEEEEEEEEE...plastisock, duns, å katvig =)...
    ngn som har duns pyjamasar som vet hur dem e i stl??
    tänkte ta stl 92 till maxen men vet inte om dem blir för små....
    var då???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17