Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-08-27 09:03:26 följande:
    Öhhh ingen som sett rean på
    www.hugin-mugin.se/
    ???

Jag shoppade för 670 spänn precis... Maaaassa fint ju!!!!!!!!!!!!! Å massa liiiiila!!!!!!!!! AAh vad skönt det är när begäret är stillat
    Ska kika!!!

Tack för dina svar ska kolla lite ...

Funderade på sån elodi details... vad tror du ? Är dom för stora för singen .. jag ha ju sittdelen nu!
    Isak -05 & Albin -06 & Tuva -10
  • CamillaJ

Ängeln83- du hade ju den åkpåsen från elodi d ? Är den stoooor?
    Tycker den är fin den skulle passa så bra i min vagn haha har ju svart & grön...
    men frågan är om den är för stor för Brio Sings lilla sittdel... hmmmmmm!

• CamillaJ
    ängeln83 skrev 2010-08-27 10:12:38 följande:
    Hum, den är väl...normal typ Finns ju mått på en del sidor. Men jag hade Elodie åkpåse när vi hade Buggan och den har ju också ganska liten sittdel.
    Ja ok vad bra då passa den iaf =))
    eller ja den passade bra i er vagn?
    Ja jag ha noll koll på åkpåsar ... ha inte haft det innan ... bara overall och fäll typ
  • CamillaJ
    ängeln83 skrev 2010-08-27 10:43:50 följande:
    Ja den har iaf passat i Buggan, Emmaljunga Scooter, Ozonen, o så hade jag ju den i syskonsitsen på P&Tn och den är ju inte så stor direkt
    tack för dina svar !!
    Då ska jag kolla in den .... =)
  • CamillaJ

Nån som ha bild på  Molo Party pink overallen ?? Lurven...?
    Ser den ut i verkligheten som den gör på Shopparna?? =)

• CamillaJ
    ChokladMoshin skrev 2010-08-29 14:10:39 följande:
    Så fin irl tycker jag i alla fall. Riktigt stark lysande rååååååsa
    Tack för svar .. hehe jag tycker den ser super snygg ut !!!!
    Och när jag ser den gula på, så är den ju också jätte fin ... =)) Hm..
  • CamillaJ
    h80 skrev 2010-08-29 17:55:54 följande:
    fina bilder i bt Glad
    visst är våra små ungefär lika stora? såg att din tjej hade converse på sig, sånna har vi liggande nånstasns, trodde att det skulle dröja länge innan de passade men det är kanske dags att plocka fram dom
    Hihi! Ja jag vet inte mitt minne är ju som det är men visst är det så? Min tjej är 4 månader . Född 17 april! 65 cm och 7,5 kg på 4 mån kollen. Och ja hehe dom är jätte fina ! Men stora för henne hehe.. vi valde storlek 19 .. 17 var tån precis på .. så 18 fanns inte haha så det blev 19 och de är bra då funkar dom nog ett tag =)))
  • CamillaJ
    h80 skrev 2010-08-29 18:18:43 följande:
    Min tjej är född 22 april, 61cm o 6.0 på 4 mån kollen. Hennes är i storlek 18, så kanske dags att ta fram dom alltså Glad
    Hehehe .. ja !! Nästan precis lika gamla då ju . Kul =))
  • CamillaJ

god morgon, har nyss varit på promenad ute hm.. så idag blev det premiär för lurven och fina mössan som passade jätte bra till !!! Slänger in en liten bild i bildis på Tuvis =)

• CamillaJ
    Jen80 skrev 2010-08-30 09:27:35 följande:
    Ilon har den nya med motorcross på och han ska ha den JÄMT!! Lite roligt när de själva faktiskt älskar kläderna så mycket ... Väntar hem Molos motorcykeltröja till honom nu vilket han verkligen har väntat på sedan han såg den i butiken . God morgon föresten! Kikar bara in för att säga hej då igen . Ska ta bussen till jobbet nu och hoppas man kan få lite energi på vägen. Känner mig trött idag... Kanske kikar in lite senare... Millan, jag jobbar idag om du har vägarna förbi . Malin jobbar med så egentligen hade vi kanske kunnat ta en lunch tillsammans. Hade varit mysigt. Är du sugen kan du väl skicka ett sms. Har mycket att göra idag så det är inte säkert... kan se lite...
    Ja hade ju varit mysigt, Tina en kompis och jag bestämmde oss precis för att gå in till stan.
    Kanske kommer förbi iaf !! Det är ju farligt att gå förbi .. hahaha =)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17